No putem do odredišta, kolona automobila visokih uzvanika morala je proći nimalo reprezentativnom dionicom ceste od Vitaljine prema Prevlaci. Najveća sramota je što taj kilometar ceste tako raskopan stoji već dvije godine.

Radovi na cesti Vitaljina – Prevlaka trebali su biti gotovi potkraj 2011. nakon što su Hrvatske ceste krenule u rekonstrukciju, no izvođač radova tvrtka Obšivač iz Metkovića je davno napustila gradilište, a za sobom ostavila razrovan kilometar ceste s ogromnim kraterom na jednom dijelu dionice koji je nastao iskapanjem najmanje 50.000 tona zemlje.
'Vjerujte, mene više nego vas zanima kad će se to završiti,' rekao je načelnik Općine Konavle Luka Korda za PortalOko. 'Dok smo gore sjedali na Prevlaci, upravo o tome smo razgovarali i ministar turizma je ispred mene zvao direktora Hrvatskih cesta i on mu je rekao kako će to biti završeno do 1. listopada. Ako laže direktor, ako laže ministar, može bit da lažemo i mi,' rekao je Korda.

Sve je išlo redovno od studenog 2008., dok se nije raspao tim, a Obšivač je pokupio strojeve, tvrdi Korda koji smatra da je za nastalu situaciju više kriv Obšivač, nego Hrvatske ceste. Također je rekao kako su radove pratili brojni problemi koju su prouzrokovali odugovlačenje, poput optičkog kabela kojeg je trebalo premjestiti uz novi natječaj i slično. 'Godina ipo dana da nekome treba za jedan kilometar,' čudi se i sam Korda.
Inače, ni ovi radovi nisu prošli bez sumnje u sumnjičave radnje. Mještani Vitaljine tvrdili su kako je materijal koji je nastao iskopima odvožen u Luku Dubrovnik. Iz Obšivača su tvrdili da je oko 30.000 tona iskorišteno za nasip, a 20.000 tona za gradilište ili je deponirano. Mještani Vitaljine su tvrdili da u nasip nije potrošeno 30.000 tona materijala nego najviše 10.000 tona, i to samo zemlje, a da je ostatak mjesecima kamionima odvožen u Luku Dubrovnik ili sebi na obradu.

Bilo kako bilo, načelnik Luka Korda je dobio obećanje kako će ova dionica ceste napokon izgledati pristojno i to od 1. listopada, a ako se to ne dogodi, zna koga može pozvati na red. A može ih i još koji put pozvati u Konavle u posjet Prevlaci pa da ih trešnja vožnje po makadamu još jednom podsjeti da se bez kvalitetne ceste ne može odvijati 'revitalizacija juga,' o kojoj su toliko pričali tog dana.
LK
LK / PortalOko.hr
LK / PortalOko.hr
LK / PortalOko.hr