"Cestarine se u Hrvatskoj već godinama nisu mijenjale, iako je inflacija uradila svoje, pa bi bilo logično da se i cestarine korigiraju" kaže jedan dobar poznavatelj prometne politike za Jutarnji list koji je želio ostati anoniman.
Pritom podsjeća na to da je u Hrvatskoj, iako je očito da cestogradnja više neće biti u prvom planu, ostalo još dosta započetih, a nedovršenih cestovnih pravaca, za koje Kukuriku Vlada nije rekla da ih neće graditi. Radi se ponajprije o dovršetku atuoceste do Dubrovnika, što je prioritet i za Vladu Zorana Milanovića, kao i o autocestama od Zagreba do Siska, te na koridoru 5c, od Osijeka do granice s Mađarskom. Za sve to trebat će novac.
Trenutačno vožnja Dalmatinom od Zagreba do Splita u jednom pravcu vozača osobnog automobila stoji 157 kuna, dok oni koji produžuju do Dubrovnika za vožnju do izlaza s autoceste Ravča moraju izdvojiti 187 kuna.
Malo je jeftinija vožnja autocestom do Rijeke, za koju vozač u jednom smjeru mora izdvojiti 60 kuna.
U Hrvatskim autocestama kažu nam da odluku o visini cestarina donosi Vlada te ističu da oni nisu pripremili nikakav zahtjev za njihovim povećanjem.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.