Šporkarije

Obmana uoči izbora: Dvije SDP-ove agencije i čija je treća?

Pred vratima su parlamentarni izbori, a uoči svakih izbora do izražaja dolaze agencije stvorene radi obmane hrvatskih građana, sasvim sigurno i zbog brze zarade, uglavnom, neki ih nazivaju profesionalnim lažljivcima, drugi manipulatorima, mi ćemo ih zvati šaljivdžijama. Ne želimo, naravno, nikoga uvrijediti, iako agencije takve vrste vrijeđaju zdrav razum onih koje kao anketiraju.

 Obmana uoči izbora: Dvije SDP-ove agencije i čija je treća?

Dvije navodno elitne agencije, Promocija Plus i Ipsos Puls, predvidivo, kako su se izbori približavali, prognoziraju tijesnu borbu na parlamentarnim izborima između dva bloka, takozvane desnice i neokomunističke ljevice.  Iako je do samo prije nekoliko mjeseci desni blok doslovno razbijao neokomunističku, lihvarsku, ljevicu, stanje se navodno promijenilo te danas šanse za pobjedu ima čak i Zoran Milanović. Drugim riječima, radi se o manipulaciji, igrokazu kako bi se u javnosti stvorio dojam da aktualni režim nešto radi te da to baš pred izbore građani shvaćaju. Drugim riječima, sve je unaprijed ovo bilo isplanirano, režirano, ili barem tako izgleda. O tome smo pisali, na to smo upozoravali, sjećate li se?

Dakako, narod nije blesav, teško ga je varati, nisu uspjeli ni na predsjedničkim izborima, neće im poći za rukom ni u studenom. Radi se o agencijama koje su bliske SDP-u i koje su nastale pod šinjelom pokojnog Ivice Račana prije 15-tak godina, nikada, bez obzira koliko su lagali hrvatski narod, ih nitko nije pozvao na odgovornost, niti su odgovarali za laži, obmane, PR trikove. A trebali su položiti račune.  

Godinama kasnije, otprilike prije dvije tri godine,  pojavila se agencija 2x1 komunikacije, relativno nepoznata, partijska medijska vojska tu agenciju uglavnom ignorira, iako je bliska HDZ-u ostaje činjenica da su u zadnjih nekoliko izbora upravo oni prognozirajući rezultate izbora bili najbliže stvarnim rezultatima.

Istina, može se raditi o slučajnosti, no, zašto 'elitne' agencije za istraživanje javnog mijenja ni slučajno dosad nisu pogodile rezultate izbora, dok su na predsjedničkim izborima, koji su u orbitu vinuli agenciju 2x1 komunikacije, u potpunosti podbacile?

S obzirom da su sve tri agencije u najmanju ruku POVEZANE sa nekim od stranaka, da su ljudi iz tih agencija bliski politici te da su hinjeni nezavisni PR stručnjaci, jednostavan je zaključak da se agencijama ne treba vjerovati. Kad ponovno pogriješe što mislite hoće li netko napokon odgovarati ili će sve ostati po starom? Ukoliko HDZ dođe na vlast, ukoliko se napokon donese neki zakon koji bi onemogućio profesionalni pokušaj izborne prevare, manipulacije, sve je moguće. U suprotnom lagati će se i dalje.

Takve agencije u jednoj Americi ne bi opstale ni tri tjedna, a kamoli desetak i više godina.

  • Autor: Ivana/Tinolovka
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 06.10.2015 23:37
  • Posljednja izmjena: 06.10.2015 23:34
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.