Visia predstavila novi promotivni spot

Oh sweet Dubrovnik

Predstavljanje promotivnog spota grada Dubrovnika, „Oh Sweet Dubrovnik“ i najava otvaranja „Gallery of Poets Painters & Adventurers“ održao se danas u Samostanu sv. Klare u prostorima Visia muzeja.

 Oh sweet Dubrovnik
Na ovom susretu s novinarima predstavljena je radna verzija modernog promotivnog spota karnevalskog tipa po uzoru na svjetska turistička odredišta u kojem su sudjelovali Folklorni ansambl Linđo, Djevojački zbog Amorete, Gradska glazba Dubrovnik i Puhački orkestar Zaton.
Osim toga Visia Dubrovnik multimedijski muzej bit će otvoren  u tri dijela, The World Network gdje je cijeli jedan zid prekriven fotografijama različitih osmjeha po uzoru na izložbe kakve je radila poznata svjetska umjetnica i supruga Johna Lennona, Yoko Ono. Nadalje, tu su i City Chronicles s preko 100 fotografija najboljih fotografa Dubrovnika i okolice među kojima dominira Željko Tutnjević, te fotografije iz kolekcije Lukše Lucijanovića. Treći dio muzeja je Poets, Painters, Aventurers s fotografijama, crtežima, radovima i pričama s putovanja samih gostiju, a riječ je o građi koja se prikuplja posljednjih godina.
Finalna verzija spota Oh Sweet Dubrovnik bit će u nekoliko verzija različitih po trajanju  od pola do tri minute.

Azra Hadžić


Visia Gospari.hr
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 08.07.2011 15:06
  • Posljednja izmjena: 08.07.2011 15:07

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.