Tarifa Revolucija koju je mobilni operater Tele2 stavio na tržište prije nekoliko mjeseci zavaravala je potrošače, smatraju u Udruzi za promicanje prava korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga Telekom.
Tarifu Revolucija Tele2 reklamirao je kao tarifu uz koju korisnici mogu ostvariti neograničen broj poziva prema hrvatskim mobilnim i fiksnim mrežama te slati neograničen broj SMS poruka prema mrežama u RH. Međutim, kako su izvijestili iz udruge, iako se Revolucija reklamirala kao tarifa bez ograničenja, načelom pravednosti bilo je propisano da je riječ o najviše pet tisuća minuta i tri tisuće SMS poruka mjesečno. Služba za korisnike Tele 2 korisnicima koji su je zvali radi dodatnih objašnjenja uporno je govorila kako se radi o zaista neograničenoj tarifi, čime ih je obmanjivala, smatra udruga.
– Međutim, nakon što im je jako velik broj korisnika poklonio povjerenje i s drugih mreža zbog tarife Revolucija prešao na Tele2, nedavno su promijenili ograničenja u načelu pravednosti i broj poziva prema hrvatskim mrežama smanjili sa 5000 na 2000 minuta mjesečno (dakle za 60%), uz dodatno ograničenje od samo 200 minuta mjesečno prema brojevima 092. Ovakvo ponašanje Tele2 ocjenjujemo zavaravajućim, a moguće i smišljenom prijevarom na štetu korisnika koji su, vjerujući reklamama i službi za korisnike Tele2, smatrali da u pretplatničkoj tarifi Revolucija ne postoje nikakva ograničenja u pozivanju i slanju SMS poruka prema hrvatskim mrežama, da bi Tele2 potom mijenjao pravila na štetu tih korisnika koji su im poklonili povjerenje – priopćio je Đuro Lubura, predsjednik udruge Telekom.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.