Dok je politički značaj akcije 'Kulturnjaci 2016' sve manji, aktivnost na društvenim mrežama se ne smanjuje - čak ni kad se radi o plaćenim oglasima kojima se surferi pozivaju na bojkot ministra Zlatka Hasanbegovića.
Na Facebook Timelineu, ali i slijedovima Instagram profila, sve su češće reklame inicijative 'Kulturnjaci2016', oformljene kako bi se kompromitirao i smijenio ministar kulture Zlatko Hasanbegović. Te reklame nisu besplatne - dapače, obje ih društvene mreže naplaćuju prema broju ostvarenih prikaza.

Nekoliko naših čitatelja, upućenih u realnosti internet oglašavanja, zbog toga se zapitalo - tko plaća tu kampanju?

Pogotovo jer je iz komentara očito da je kampanja svojevrstan 'backfire', jer je većina komentara surfera usmjerena protiv kampanje, a u koristi ministra Hasanbegovića.

Admini facebook stranice 'Kulturnjaci 2016' nam do objave ovog teksta nisu odgovorili na jednostavna pitanja - tko financira Facebook i Instagram oglase protiv Hasanbegovića.