Istraživanje dokazalo

Web pobjedio TV

 Web pobjedio TV
Rezultati najnovijeg "Best Buy Award" istraživanja potvrđuju kako hrvatski građani, kada važu omjer cijene i kvalitete, na prvo mjesto stavljaju internet, a tek onda televiziju.

U ovom posebnom istraživanju, građane se pitalo: "Koji vam mediji, općenito, u Hrvatskoj nude najbolji omjer cijene i kvalitete?". Na prvo mjesto, građani pozicioniraju - "internet" (24,8% ispitanika), a tek zatim navode, "televizija" (15,4%), navodi Net.hr.

Pitanja su bila otvorenog tipa pa su ispitanici mogli slobodno navoditi medije koje po njihovom mišljenju imaju nabolji omjer između cijene i kvalitete.

Zanimljivo je da se "24 sata", kao konkretan komercijalni medijski brand, pozicionirao odmah iza vršno pozicioniranih, općenitih medijskih kategorija, interneta i televizije.

Jednako je tako zanimljivo da se u redosljedu, Nova TV pozicionirala ispred RTL-a, ali i iznad, do prije nekoliko godina nedodirljivog - HRT-a. Nekada nedostižan HRT, u ovoj ljestvici smjestio se tek na jedanaestom mjestu iza vodećih dnevnih novina (24 sata, Večernji, Jutarnji), te iza svoje direktne televizijske konkurencije (Nova TV i RTL). (PortalOko/Net.hr)

  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 30.11.2010 15:35
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.