Rezultati najnovijeg "Best Buy Award" istraživanja potvrđuju kako hrvatski građani, kada važu omjer cijene i kvalitete, na prvo mjesto stavljaju internet, a tek onda televiziju.
U ovom posebnom istraživanju, građane se pitalo: "Koji vam mediji, općenito, u Hrvatskoj nude najbolji omjer cijene i kvalitete?". Na prvo mjesto, građani pozicioniraju - "internet" (24,8% ispitanika), a tek zatim navode, "televizija" (15,4%), navodi
Net.hr.
Pitanja su bila otvorenog tipa pa su ispitanici mogli slobodno navoditi medije koje po njihovom mišljenju imaju nabolji omjer između cijene i kvalitete.
Zanimljivo je da se "24 sata", kao konkretan komercijalni medijski brand, pozicionirao odmah iza vršno pozicioniranih, općenitih medijskih kategorija, interneta i televizije.
Jednako je tako zanimljivo da se u redosljedu, Nova TV pozicionirala ispred RTL-a, ali i iznad, do prije nekoliko godina nedodirljivog - HRT-a. Nekada nedostižan HRT, u ovoj ljestvici smjestio se tek na jedanaestom mjestu iza vodećih dnevnih novina (24 sata, Večernji, Jutarnji), te iza svoje direktne televizijske konkurencije (Nova TV i RTL). (PortalOko/Net.hr)
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.