DURA

Besplatna radionica 'Google Ads'

Sa sigurnošću možemo ustvrditi da je Google Ads jedan od najzastupljenijih i najefikasnijih oblika online oglašavanja. Iz tog razloga Dubrovačka razvojna agencija za Vas organizira još jednu u nizu radionica baš na tu temu.

Besplatna radionica 'Google Ads'

Radionica je dvodnevna i održati će se u subotu i nedjelju, 10. i 11. listopada 2020. godine u DURA-i (Branitelja Dubrovnika 15), s početkom u 10 sati.

Internetsko oglašavanje je postalo popularno zbog 3 važna faktora:

  1. Prvi i glavni razlog je što su današnji korisnici tijekom dana više online, nego što spavaju.

  2. Drugi je razlog što je moguće jako puno toga u relativno kratkom vremenu izmjeriti i dobiti            podatke o efikasnosti svojih ulaganja.

  3. Treći je razlog mogućnost brze izmjene oglasnih poruka i smjera u kojem je zamišljena oglasna kampanja kada se uspostavi da zamišljeni smjer nije efikasan ili se ne vraća na uloženo koliko je bilo planirano.

 

Uz navedena tri razloga postoji još jedan faktor koji je izvan kategorije usporedbe s bilo kojim drugim oglasnim kanalom - PRAVI TRENUTAK!

Kada neka osoba nešto traži na Google tražilici, ona ima problem koji želi rješiti. I upravo u tom trenutku možete predstaviti svoju ponudu i to samo onima koji traže određeni pojam, na određenom području, u određeno vrijeme, na određenom jeziku, osobi željenih starosnih, rodnih ili interesnih kategorija. U nekim državama i prema prihodima kućanstva u kojem žive. Zbog toga su Google oglasi u tražilici postali popularni jer vašu poruku vide samo one osobe za koje smatrate da bi mogle kupiti vaš proizvod ili uslugu, a plaćate samo za one od njih koje zaista zanima Vaša ponuda. I to bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano u nekoj regiji ili državi.

Google Ads sustav oglašavanja omogućuje da se pojavite kada netko nešto traži, kada čita neki članak na portalu, kada gleda neki YouTube video, kada čita Gmail poruke, kada koristi Google Maps ili igra neku igricu na mobilnom urađaju. Kako biste izvukli najveću korist iz Google Ads oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti i ograničenja tog sustava.

Na ovoj radionici polaznici će naučiti kako ciljati svojim oglasnim porukama osobe koje nešto traže na Google-u ili željene osobe koje čitaju članak na nekom portalu ili gledaju neki film na Youtubeu. Uz to ćete naučiti koji su važni parametri koji mogu povećati ili smanjiti ulaganja. Po završetku seminara moći ćete sami kreirati svoju Google Ads kampanju!

 

  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 07.10.2020 10:06
  • Posljednja izmjena: 07.10.2020 10:07
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.