Dana 09.12.2014. godine tvrtka IPSUM d.o.o. je zaprimila odluku SREDIŠNJE AGENCIJE ZA FINANCIRANJE I UGOVARANJE PROGRAMA I PROJEKATA EUROPSKE UNIJE ( SAFU, Posredničko tijelo razine 2; PT2 ) o dodjeli bespovratnih sredstava, a za jedinstveno softversko rješenje za našu tvrtku, odnosno računovodstveno-informacijski sustav koji će unaprijediti poslovanje i postaviti organizaciju na najvišu razinu, uz značajne finacijske uštede.
S ponosom naglašavamo kako je naša tvrtka jedina iz Dubrovačko – neretvanske županije koja je u 2014.-oj godini dobila pozitivnu odluku o dodjeli bespovratnih sredstava, a iz Strukturnih i investicijskih fondova i Kohezijskog fonda u sklopu programa 2007. – 2013.
S ciljem ostvarivanja pretpostavki za daljnji rast na tržištu, te u vezi s tim i povećanja vlastite konkurentnosti, tvrtka se odlučila za pokretanje projekta uvođenja cjelovitog softverskog rješenja za informatiziranje svih važnih poslovnih procesa u tvrtci. Nakon što projekt bude završen, očekuju se slijedeći rezultati:
1.Dnevno praćenje i izvještavanje o obavljenim radovima na gradilištima
2.Efikasno praćenje utroška materijala na gradilištima i dnevno ažuriranje građevinske knjige.
3.Informacija o postotku gotovosti pojedinih gradilišta će biti dostupna Upravi u bilo kojem trenutku, za razliku od dosadašnje situacije, kada je za formiranje izvještaja o stanju gradilišta potrebno nekoliko sati rada djelatnika u administraciji.
4.Nakon određenog vremena biti će formirana baza odrađenih projekata s točnim informacijama o tome koliko je rada i materijala utrošeno u pojedinoj fazi građenja. Na temelju ovih informacija će se definirati vlastiti normativi za pojedine radove. Realističan normativ je osnova za izradu kvalitetnih ponuda u budućnosti. Kako je u građevinskoj industriji u Hrvatskoj trenutno stagnacija, konkurencija je iznimno jaka, te je osnovni preduvjet dobivanja poslova izrada što povoljnije, a još uvijek financijski isplative ponude. Komercijalno dostupni normativi su preopćeniti i nisu dobar temelj za izradu precizne ponude.
5.Praćenje potreba za materijalom, kako bi se na vrijeme mogao planirati tijek novca. Kako određene faze gradnje zahtijevaju velike uplate, potrebno je raspolagati točnom informacijom kada i koliko novca je potrebno, kako bi ga se na vrijeme osiguralo kroz kreditiranje, avanse i slično.
6.Uvođenje veće discipline kod planiranja narudžbi materijala. Korištenjem novog softvera svi voditelji gradilišta će direktno na lokaciji gradilišta imati uvid u materijal koji dolazi na gradilište, imati uvid u stanje materijala na ostalim gradilištima, kao i biti u stanju raditi narudžbe, te po potrebi prebacivati robu s jedne na drugu lokaciju. Na ovaj način će se smanjiti naručivanje materijala koji već postoji na drugim gradilištima.
7.Trenutni uvid uprave u stanje obveza prema dobavljačima i kooperantima.
8.Automatska izrada mjesečnih obračuna radova (situacija) na temelju informacija o odrađenim poslovima, kao i jednostavniji postupak ovjeravanja situacija od strane nadzornog organa.
Naziv projekta: “ Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije za poboljšanje poslovnih procesa “
Ugovor br.: RC.2.1.11 – 0100
Ukupna vrijednost projekta (HRK): 355.000,00 (bez PDV-a)
Bespovratna sredstva (HRK): 248.500,00
NAZIV FONDA EU: Strukturni i investicijski fond i Kohezijski fond u sklopu programa 2007. – 2013.
Razdoblje provedbe projekta: 02.02.2015. – 01.02.2016.
Poveznice:
http://ec.europa.eu/
http://www.strukturnifondovi.hr/
https://poduzetnistvo.gov.hr/
http://www.safu.hr/