Točno prije tri godine

BOŽE ŠTO SMO GLUPI: Dubrovnik već pola godine ima autocestu, a mi vozimo magistralom

‘Predsjednik hrvatske Vlade Ivo Sanader otvorio je danas radove na dionici Dubrovnik-Doli u dužini od oko 30 km Autoceste A1 Zagreb-Split-Dubrovnik i dionici brze ceste Đonta Doli-čvor Doli dugoj 4,6 km. Ukupna vrijednost ovih radova je 3,675 milijarde kuna s rokom izgradnje trase i objekata od 30 mjeseci.’

BOŽE ŠTO SMO GLUPI: Dubrovnik već pola godine ima autocestu, a mi vozimo magistralom

Svaki dan sanjamo autobahn a oko nas samo makadam

Da, točno prije tri godine, 11. svibnja 2009.  Ivo Sanader obećao je da će autocesta do Dubrovnika doći  u roku od 30 mjeseci. To znači da se  već pola godine vozimo autocestom. Do Zagreba nam treba nešto manje od pet sati, a u Splitu smo za "uru, uru ipo". Samo to valjda ne znamo.

‘Autocesta je potrebna onoliko koliko je to potrebno cijeloj regiji. Sa 40 tisuća ljudi nema nikakve potrebe da se samostalno do Grada u dužini od 100 kilometara napravi autocesta. Da smo otok i da iza nas nema Albanije, Crne Gore i BiH, onda bi bilo drugačije. Potrebno je napraviti koridor, dvije do četiri trake,' rekao je danas gradonačelnik Vlahušić.

‘To su iluzije. Da se napravi nešto od 10 milijardi kuna, a da putovanje tih 100 kilometara bude kraće 10, 15 minuta,' rekao je gradonačelnik. Za sebe je naglasio kako ne postoji nijedan gradonačelnik u nijednoj normalnoj europskoj zemlji koji želi da mu kamioni drndaju kilometar od grada.

'Nijedan velegrad nema ovoliko traka'


Vlahušić je također danas rekao kako nema nijednog velegrada s takvom infrastrukturom, gdje se na tako malom prostoru nalaze i magistrala i brza cesta i autocesta koja ja u prostornom planu BiH. Plus zračna luka.

'Ne želimo otvarati radove na Osojniku. Naša prometna studija pokazuje da sav promet koji dolazi do mosta sve do 2031. ne treba ništa više od toga. Zašto bi ih doveli još šest, koje bi došle do mosta, a to košta 10 milijardi kuna,' pitao se Vlahušić.

Vlahušić ne želi pričati bajke

'Ova vlada će kroz tri godine osigurati  milijardu kuna za dubrovački promet. To je više nego što se napravilo od Napoleona na ovamo. Poštujem građane, ne živimo u iluzijama i politici,' rekao je Vlahušić.

Poznato je da su političari spremni izgraditi most i tamo gdje rijeka ne prolazi. Samo što ovih 40 tisuća "bijednika" s juga više nitko ni ne smatra vrijednima da im se o mostovima, autocestama i ostalom uopće priča. Kako je krenulo, uskoro će zaključiti kako je sve što Dubrovniku treba kozmetičko dotjerivanje postojeće magistrale.

Zašto je Gradonačelnik odlučio Dubrovnik svesti na razinu prometno izoliranog depadansa Ploča ili Kerumovog Splita, i ostaviti Grad sudbini po kojoj će, ukoliko stvari budu po njegovom, umjesto zapadu, Dubrovnik gravitirati Trebinju i Gackom?
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Ado Buljubašić / CROPIX
  • Objavljen: 10.05.2012 15:30
  • Posljednja izmjena: 10.05.2012 15:32
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.