U okviru promocije sedmog Good Food Festivala Turistička zajednica grada Dubrovnika na popularnoj hrvatskoj Facebook stranici Savjetnik za putovanja (koja broji oko 100 000 članova) i Fb stranici Upoznaj Hrvatsku provela je petodnevni nagradni natječaj u kojem je povjerenstvo između 400-tinjak zainteresiranih imalo težak zadatak izabrati one koji najviše zaslužuju doći u Dubrovnik za vrijeme Good Food Festivala. Sretni dobitnici Facebook nagradnog natječaja je bračni par iz Gornjeg Stupnika, u blizini Zagreba, koji slavi svoju 39. godišnjicu braka, a kojima je želja oduvijek bila posjetiti Dubrovnik.
Turistička zajednica grada Dubrovnika je za dobitnike Nadu i Josipa Pipića osigurala smještaj od tri noći u hotelu s 4 zvjezdice, dvije trodnevne Dubrovnik card s kojima besplatno obilaze sve znamenitosti i koriste lokalni prijevoz te sudjelovanje u bogatom programu Good Food Festivala. Prvu večer po dolasku prisustvovali su koncertu Ines Tričković Sextet: Runjić in blue u Lazaretima, dok će drugu večer uživati u “Ribarevoj večeri” uz živu glazbu u restoranu Orsan. Direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Ana Hrnić, uz prigodni poklon zaželjela im je dobrodošlicu u Dubrovnik, čestitala osvajanje nagrade kao i 39. godišnjicu braka. Bračni par Pipić oduševljen je ljepotama Dubrovnika, ali i iznenađen pristupačnim cijenama te su odlučni širiti glas u svom kraju o Dubrovniku dostupnom svakom džepu.
U razdoblju od 1.siječnja do 23. rujna turisti iz Hrvatske bili su na prvom mjestu na top listi najbrojnijih turista u Dubrovniku. Od početka godine bilo je 35 892 turista iz Hrvatske (84 % od prošlogodišnjeg turističkog prometa u dolascima za isto razdoblje), a ostvareno je 119 245 noćenja ( 5 % više nego u istom razdoblju prošle godine).
Promocija Dubrovnika na domaćem tržištu glavni je cilj promotivne akcije Grada Dubrovnika i Turističke zajednice grada Dubrovnika „Pozno ljeto u Dubrovniku“ – “Dubrovnik, tamo gdje je srce”, koja se provodi od 15. do 30. rujna, a uključuje popuste i pogodnosti za posjetitelje Dubrovnika na brojne turističke usluge iz niza raznih kategorija: znamenitosti, muzeja, galerija, ponuditelja smještaja i ugostitelja. Sredinom rujna provedena je i promotivna kampanja Turističke zajednice grada Dubrovnika za hrvatsko tržište, u online i tiskanim objavama nekoliko hrvatskih medija, čiji je cilj bio privući domaće turiste da pozno ljeto provedu u Dubrovniku, iskoriste brojne pogodnosti i popuste te uživaju u sedmom izdanju Good Food Festivala.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.