Analize

BRIGE PRED SEZONU: Može li Hrvatska računati na dva milijuna njemačkih turista?

Nijemci će u 2013. godini puno putovati i potrošiti na putovanjima više od 66 milijardi eura, koliko su lani ostavili na svojim odmorima u svijetu i to je informacija koja turističku industriju svijeta okupljenu na sajmu odmora i putovanja FREE u Münchenu, ohrabruje za predstojeću sezonu. No, unatoč tome, ovo je prva godina u kojoj su izgubili desetljećima čuvanu titulu svjetskih prvaka u putovanjima, jer ih je u 2013. godini pretekla Kina, pokazuju najnovije turističke analize.

BRIGE PRED SEZONU: Može li Hrvatska računati na dva milijuna njemačkih turista?
- Nijemaca će i ove godine oko 47 milijuna  putovati na odmor, ali  svjesni  okruženja i krize, posve sigurno neće se bahatiti i pazit će da za svaki euro dobiju odgovarajuću vrijednost - kaže Mato Radć, direktor Hrvatske turističke zajednice za Njemačku. Naglašavajući kako se u tom okruženju većina hrvatskih hotelijera i tour-operatora u Njemačkoj zapravo trenutno bori za dosezanje lanjskih rekordnih rezultata kada nam je iz  te zemlje stiglo 1,85 milijuna gostiju, Radić ističe kako su lani u ovo vrijeme zbog niza okolnosti koje su išle na ruku Hrvatskoj rezervacije bile i u dvoznamenkastom plusu, a takav rast nije moguće ponavljati svake godine, piše Slobodna.

Briga oko lipnja

 Ni kalendarski rani Uskrs koji ove godine stiže na kraju ožujka, posve sigurno neće donijeti osobito dobar turistički promet na Jadranu, a procjenjuje se da će dio hotela koji će raditi za uskrsne blagdane, nakon toga zatvoriti svoja vrata sve do kraja travnja, u kojemu nas čeka “rupa” u turističkim dolascima.

- Svi profesionalci znaju da kalendarski rani Uskrs ima za posljedicu slabiji turistički promet, jer je kamperima prerano za putovanje, dio hotelijera neće ni otvarati svoja vrata, ali to su stvari koje su ukalkulirane u poslovne planove. Trenutno  me više brine početak lipnja u kojemu su rezervacije lošije, ali  ozbiljni hotelijeri već reagiraju na to različitim akcijama, popustima za ranu prodaju, dodatnim programima i sadržajima - kazao nam je Veljko Ostojić, ministar turizma.
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Grgo Jelavić/Pixsell
  • Objavljen: 22.02.2013 09:45

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.