Predavanjem glavnog operativnog direktora američke kompanije "Havas Media North America" te marketinškog stručnjaka Sashe Savića na temu "Komunikacija u realnom vremenu" danas je u staroj tvornici TDR-a u Rovinju počeo radni dio 4. Weekend Media Festivala, godišnjeg okupljanja domaćih i regionalnih komunikacijskih stručnjaka.Ovogodišnji festival posvećen je komunikacijskoj industriji, a osim dobre zabave donosi i brojna zanimljiva predavanja, panel diskusije i radionice koje će se istodobno održavati u tri konferencijske dvorane.
Tijekom predavanja o "Komunikaciji u realnom vremenu" Sasha Savić je među ostalim govorio o potrošačkim navikama pojedinaca te o načinu na koji se čovjekov odnos prema brandovima dramatično mijenjao kroz proteklo desetljeće.
"Način na koji ljudi komuniciraju između sebe, način putem kojega donose odluke vezane uz kupovinu proizvoda te čovjekov odnos prema brandovima dramatično se promijenio tijekom proteklih deset godina", kazao je Savić dodavši kako su upravo promjene zasnovane na "eksploziji digitalnih medija razlog potrebe za novim modelom u reklamnoj industriji".
Po njegovim riječima reklamne i medijske agencije prisiljene su razmišljati drukčije o problemima vezanim uz razvoj brandova, a nove tehnologije, kako je rekao "otvaraju neslućene mogućnosti za poboljšanje i definiciju proizvoda medijskih agencija".
"U principu formula za uspjeh u marketingu slična je u svakoj državi, naravno, ako dobro poznajete tehnologiju koja je na raspolaganju na vašem tržištu i dobru ideju", zaključio je Sasha Savić.
O budućnosti besplatne televizije govorio je Andreas Rudas, izvršni potpredsjednik RTL Grupe, koji je istaknuo da se strategija grupacije RTL temelji na snažnim osnovama televizije koja se financira kroz oglašavanje i slijedi dva osnovna cilja. "Jedan je daljnja optimizacija osnovnog poslovanja velikih televizijskih kanala a drugi povećanje rasta grupacije", poručio je Rudas.
Poslijepodne će Jay McGill iz "Hearst magazina" održati predavanje o medijima, a raspravljat će se i o fragmentaciji TV tržišta s predstavnicima nacionalnih televizijskih kuća.
Goran Sebelić/Cropix
Goran Sebelić/Cropix
Goran Sebelić/Cropix
Goran Sebelić/Cropix
Goran Sebelić/Cropix
Goran Sebelić/Cropix
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.