Reagiranje

DIREKTOR HOTELA KOLOČEP O FEKALIJAMA U MORU: Ispričavamo se svim mještanima Koločepa i gostima na tehničkoj pogrešci!

Direktor Hotela Koločep d.d., Boris Belavić reagirao je na napis objavljen jutros na našem portalu, 'Ispuštanje fekalija na Kalamoti od strane grupacije Karisma? Kalamotezi mole za pomoć!', priznavši pogrešku i ujedno se ispričavši svim mještanima Koločepa i njihovim gostima. Njegovo priopćenje prenosimo u cijelosti.

DIREKTOR HOTELA KOLOČEP O FEKALIJAMA U MORU: Ispričavamo se svim mještanima Koločepa i gostima na tehničkoj pogrešci!
Poštovani,
 
Sukladno članku objavljenom na vašem portalu ovim putem dostavljamo Vam informaciju o današnjem događaju.
 
Prilikom jutrošnjeg redovitog održavanja bazenske tehnike, došlo je do tehničke pogreške što je rezultiralo ispuštanjem cca 5 m3 bazenske vode. Želimo naglasiti da navedeni događaj nema nikakve veze s (namjernim) pražnjenjem sadržaja pročistača Hotela Koločep kao što se insinuira u tekstu objavljenom na Vašem portalu.

Pražnjenje sadržaja pročišćivača koje obavlja ovlaštena tvrtka Platanus d.o.o. zakazano je za četvrtak 24. srpnja 2014. kada će isto izvršiti sukladno zakonskim regulativama Republike Hrvatske. 

Ispričavamao se svim mještanima Koločepa, njihovim gostima kao i posjetiteljima na ovoj tehničkoj pogrešci te eventualnim neugodnostima.

Hoteli Koločep d.d. će u sljedećoj, 2015.  godini instalirati novi moderan pročišćivač otpadnih voda upravo s ciljem eliminiranja mogućih negugodnih situacija. Kao najznačajniji gospodarski subjekt na otoku svjesni smo svoje uloge u svim segementima života Koločepa, te smo spremni sudjelovati i u rješavanju cijelog kanalizacijskog sustava Donjeg Čela.
S poštovanjem,
 
Direktor hotela:
                                                                                                        
Boris Belavić
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Citatelji
  • Objavljen: 20.07.2014 16:59

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.