POLITIČKA IGRA?

DJELATNICI: "Nećemo se libiti iskoristiti sva sredstva, i to na rubu zakona, kako bi spasili Libertas!"

Šutnja direktora Đure Deranje o zajedničkom dogovoru Korde i Vlahušića da je 14 kuna po kilometru skupo za prijevoz Libertasa do Konavala nas je iznenadila. Međutim, u Libertasu ima onih koji nipošto ne žele šutjeti. Dapače, uvjereni su da je sve ovo samo još jedan od antologijskih Vlahušićevih nauma. Politička igra kako bi Libertas bio isključivo gradski prijevoznik što bi rezultiralo, osim gubitka radnih mjesta za vozače i drugo tehničko osobolje, i enormnim troškovima stanovništva okolnih općina.

DJELATNICI: "Nećemo se libiti iskoristiti sva sredstva, i to na rubu zakona, kako bi spasili Libertas!"
'Ovo vam je isti scenarij koji se događao i prije četiri godine. To javnost i građani moraju dobro znati. To je šporka igra koja se događa s Libertasom. On je suvenir grada i Hrvatske koji živi preko 100 godina i nije dostojno da se ovako prema njemu odnosi', jasno i glasno nam je na prvu komentirao novu 'aferu' u Libertasu predstavnik radničkog vijeća Libertasa Ivo Klaić.

Igra Vlahušića i Deranje
Klaić je mišljenja kako se iza cijele ove političke igre krije naum gradonačelnika Andra Vlahušića da uz pomoć ni manje ni više nego  direktora Libertasa Đura Deranju uništi Libertas i napravi gradsku firmu.

'S cijenom od 14 kuna po kilometru za prijevoz do Konavala, za koju bi uopće  trebalo ustanoviti je li ispravna, gradonačelnik želi odcijepiti Konavle, odnosno prekinuti suradnju, a s time bi suradnju atuomatski prekinula i Župa dubrovačka, pa i Dubrovačko primorje. Pa sam gradonačelnik je javno i glasno rekao kako je Libertas jedna stabilna i profitabilna firma. To su njegove riječi. A gospodo morate znati da Libertas nije beskućnik! Firma ima svoj prostor u Komolcu, koji ima preko 15 tisuća kvadrata, i sve je uknjiženo, osim jedne parcele. Pa tu se radi o vrijednosti preko 35 milijuna kuna', oštar je bio Klaić ističući kako prostor u kojem se sada nalaze je prostor GP-a.

'Otuda nas žele iseliti i ne znaju na koji način gospodo draga pa zato i čine ovo što čine. Ali kažem im - dok je sindikata i radničkog vjeća oni će s nama imati posla. Nećemo dozvoliti, ni pod cijenu života, da oni rascjepe firmu. Nismo u nijednoj stranci, već se samo borimo za svoja i za radnička prava, a ima nas sve skupa skoro 300', napomenuo je predstavnik radničkog vijeća.

Međutim, prema ishodu jučerašnjeg sastanka  očito je da su u gradskoj upravi pronašli način za rješavanje svog nauma.
'Ma neka su oni krenuli, u tom svom, da ne kažem bolesnom naumu, ali ne mogu oni nikud bez radnika. Nikud!', jasan je bio Klaić poručujući Vlahušiću da ako treba neka od Europske unije zatraži kredite, montažne garaže, štogod, jer sve se to može napraviti u par mjeseci, a neka Libertas ostavi na 'zdravim nogama'. Poručio mu je još da se zabavi svim podacima unutar firme i neka provjeri je li sve 'štima' s podacima kako se to i predstavlja.

Krajnje neozbiljno
Glavni sindikalni povjerenik za promet Marko Mišić u svojoj izjavi je bio nešto suptilniji, međutim, i on je mišljenja da se ovdje radi o čistom prebacivanju loptice odnosno o jednoj političkoj igri koja najvjerovatnije za cilj ima Libertas svesti samo na gradsku uslugu.

'Kao prvo za jučerašnji sastanak nismo ni znali. Sve što znamo pročitali smo u medijima. Ne znam uopće zašto se spominju novi natječaji, kad po zakonu županija ne može raspistivati novi natječaj sve dok Libertas ima svoje koncesije', istaknuo je Mišić koji je odmah i demantirao Kordinu izjavu da je cijena od 14 kuna po kilometru koju bi Općina Konavle trebala plaćati preskupa.

'Ne može postojati samo jedna jedinstvena cijena za područje Konavala zato što su neke linije županijske i prolaze kroz Grad, Župu itd. a neke linije, točnije njih tri, prometuju samo na području Konavala. Treba napomenuti da je za te linije općina nabavila male autobuse i preuzela otplatu leasinga, tako da se ta cijena ne može samo tako obuhvatit', objasnio je dodajući:

'Dok Konavle ne navede sve cijene i cifre koliko je koja linija potrošila i napravila i s time ne izađu u javnost za nas to neće biti relevantno. Jer samo bubnuti tako neku cijenu je krajnje neozbiljno.'

Hoće li Općina Konavle zaista učiniti sve kako bi i dalje imala suradnju s Libertasom ili je ipak sve oko samo namaz za naše oči, kako Klaić i razmišlja, dati će se zaključiti iz sljedećeg sastanka. A ukoliko zaista Vlahušić želi Libertas 'samo za sebe', te se prekinu sve suradnje s okolnim općinama i dođe do smanjenja radnika, iz Libertasa će 'letiti' oni koji su zadnji došli.

'Ako i dođe do toga prema zakonu idu oni koji su zadnji došli. Pa nećete čovjeka od 50 ili 55 godina kojemu nedostaje još par godina do mirovine otpustiti. Naravno da ne', objasnio je Mišić ističući kako se nada da ipak do toga neće doći, a ukoliko dođe radnici Libertasa neće se libiti koristiti sva sredstva koja imaju na raspolaganju, i to napominuje ona sredstva koja su na samom rubu zakona, kako bi se zaštitili..
  • Autor: Ana Pavlović
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 17.01.2014 15:11
  • Posljednja izmjena: 17.01.2014 15:12
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.