Francuski tužitelji, pozivajuće se na snimke iz kokpita, rekli su da je pilot napustio kokpit nakon čega se nije mogao vratiti.
Njemački državljanin ostao je sam u pilotskoj kabini nakon pilotovog izlaska. Nije ga htio pustiti natrag i odveo je u smrt putnike i osoblje zrakoplova. Bio je živ u trenutka udara. Na konferenciji je objašnjeno što se događalo posljednjih 30 minuta u kokpitu prije strašne tragedije.
Prvih 20 minuta razgovor između pilota i kopilota bio je prijateljski, a onda je upravljanje preuzeo kopilot jer je pilot otišao u zahod. U tom trenutku kopilot je pokrenuo ubrzano spuštanje zrakoplova. Tužitelj je njegov potez opisao kao 'dobrovoljnu akciju'.
Preostalih 10 minuta pilot se pokušavao vratiti u kabinu. Kucao je na vrata međutim odgovora nije bilo. Na snimkama se čuje zvuk disanja kopilota do trenutka udarca.
Najvjerojatnije tumačenje je da je kopilot odbio otvoriti vrata pilotu i da je srušio avion. Namjera mu je bila uništiti avion, rečeno je na konferenciji za medije.
Kopilot je cijelo vrijeme disao normalno i nije izustit niti jednu riječ nakon što je pilot napustio kabinu. Na konferenciji je rečeno i da kopilot nije poznat kao terorist. Njegovo ime je Andreas Lubitz.
Podsjetimo, kapetan Airbusa A320 imao je 6000 sati letenja iza sebe, a njegov kopilot 630 i tek se pridružio Germanwingsu. Još nije poznato koji od njih je bio zaključan u kokpitu, prenosi
dnevnik.hr