Drinkopoly - hrvatski izvozni brend koji osvaja Ameriku

Drinkopoly - hrvatski izvozni brend koji osvaja Ameriku
Već ovog proljeća na tržištu Sjedinjenih Američkih Država trebala bi
 se pojaviti društvena igra Drinkopoly. Naime, američka tvrtka '
ThinkWell enterprises' ovih je dana otkupila prava na proizvodnju i
 plasman ove igre, u potpunosti osmišljene i napravljene u Hrvatskoj. Tako igra, koja je u Hrvtatskoj izazvala negodovanje ovdašnjih psihologa i psihijatra, postaje hrvatski izvozni brand, kao inačica popularnog
 Monopolya, doduše sa drugačijim pravilima i puno alkohola u igri.

Piše: Tajana Paparella/Portaloko.hr

Osim 
Amerike, već za dva tjedna Drinkopoly kreće u osvajanje Slovenije, u kojoj tiraži, autori igre čuvaju kao poslovnu tajnu. Igra je do sada
 u Hrvatskoj prodana u oko pet tisuća primjeraka, a od početka rujna 
distribuciju ove igre prihvatio je i Tisak Ivice Todorića. Tisak je
 tako ovu igru, isključivo za punoljetne, proširio i izvan Zagreba,
 distribuirajući je na 20-ak svojih prodajnih mjesta, od kojih je svega
 pet u hrvatskoj metropoli.

Dok se navelike priča o izvoznoj ofenzivi domaćih tvrtki i pokušajima
 proboja u regiji, četiri mlada poduzetnika Filip Smerdelj, Domagoj
 Dujić, Branimir Ferić i Filip Jelić, vlasnici dvije tvrtke 'Kreativni
 događaji' i 'Sequoia project', uspjeli su u onome o čemu mnogi samo 
sanjaju. Osmislili su proizvod koji je veliku reklamu stekao putem
 interneta, popularnog Facea, i usmene predaje. A kontraverze vezane uz
 alkohol osigurale su kreativnoj četvorci  i besplatnu reklamu u 
novinama, budući da su se složili da im kupovanje skupog oglasnog 
prostora u našim medijima nije potrebno. Reklamiranju kontroverznog 
Drinkopolyja  uvelike je pridonio i naš najpoznatiji borac protiv svih
 vrsta ovisnosti, doktor Slavko Sakoman, prozvavši kreatore igre za
poticanje mladih na opijanje.

Naime, iako to nigdje u pravilima nije navedeno, svaki pogrešni korak
u ovoj društvenoj igri namjenjenoj za šest igrača "kažnjava se"
ispijanjem 'tekućine', koju kreatori zovu 'duga' ili 'kratka', ne 
spominjući riječ alkohol, a kamoli neki brend opojnog pića.

Po zadacima 
igra neodoljivo podsjeća na popularnu "igru istine", 'fantoma' ili
 'zavrti bocu', kako se već gdje zvala. Sami kreatori istaknut će
 zabavne komponente svoje igre, i koliko doprinosi društvenoj 
povezanosti. A društvenoj 'poveznosti' naravno pomažu zadaci poput
 'popij kratku' ili zauzmi 'omiljenu seksualnu pozu'.

Igra koja će teško dobiti halal certifikat za arapske zemlje, na 
dekadentnom Zapadu zasigurno je već stekla niz poklonika što dokazuju
 i brojne internetske staranice koje ju spominju, kao i broj
 obožavatelja na društvenim mrežama.

Inače, igra je nastala u borbi protiv dosade na tulumu s kojega su na 
koncu 'pokisli' pobjegli kući.

'Ekipa se pregrupirala, cure u jednoj 
sobi, dečki u drugoj, dva prijatelja cugaju, troje gleda televiziju. 
Tako tulum ne bi trebao izgledati, složili smo se', priča jedan od
 kreatora igre Filip Smerdelj. 'Od začetka do realizacije ideje trebalo 
je svega osam mjeseci: mjeseci dogovora, brainstorminga i svježih 
zamisli. Nakon što se u zelinskoj tiskari 'ispekao' konačni proizvod,
 četiri su prijatelja Drinkopoly izveli na probu. Na tulum među
 prijatelje.

'Gledajući reakcije drugih pomislili smo da smo ipak
 napravili nešto dobro. Zabava je postala projekt', dodaje Smerdelj i 
objašnjava 'Krenuli smo razvijati cijeli koncept, te nakon provedenog
 istraživanja tržišta došli do finalnog proizvoda koji, eto, putuje u
 SAD, među 400 milijuna stanovnika', kaže Smerdelj.

Na tom će se velikom tržištu, prema riječima kreatora Drinkopolyja,
 igra prodavati uglavnom po koledžima, a ciljna skupina su 
mladi od 21 do 30 godina. Bez obzira na sva osporavanja onih koji
 brinu o zdravlju 'naše djece', jedno je sigurno. S alkoholom ili bez,
 Drinkopoly je prva ovakva igra na svijetu! A dolazi iz male Hrvatske i
 širi se polako ali sigurno.

Tajana Paparella
89652-drinkopoly.jpg Gospari.hr
alkdrinkkopoly.jpg Gospari.hr
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 15.02.2011 20:19
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.