Jedna od najsnažnijih promocija Dubrovnika kao omiljene turističke destinacija svakako su objave u inozemnim medijima, proteklih mjeseci naš je grad posjetilo stotinjak respektabilnih izvjestitelja iz Europe i svijeta. Neki medijski prilozi već su objavljeni u prestižnim izdanjima na tim tržištima, dok se cijeli niz objava i televizijskih reportaža tek očekuje.
Važno je istaknuti kako Dubrovnik bilježi snažan interes dalekih tržišta te je Dubrovnik ovog mjeseca na naslovnici Inflight magazina „Skyward“ japanskog nacionalnog prijevoznika JAL airlines . Izdanje će se distribuirati na svim domaćim i međunarodnim letovima ove značajne avio kompanije koja mjesečno bilježi više milijuna putnika. Ekipa je u Dubrovniku boravila u ožujku, uz podršku Turističke zajednice grada Dubrovnik i Zračne luke Dubrovnik, a rezultat posjeta je reportaža objavljena u svibanjskom izdanju magazina na čak dvanaest stranica posvećenih tradiciji i gastronomiji Dubrovnika i okolice. Autorica teksta Akiko Ohwada slovi kao jedna od najboljih poznavateljica Hrvatske u Japanu i autorica je brojnih japanskih vodiča i sličnih izdanja posvećenih Hrvatskoj.

S iznimno moćnog tržišta Brazila sve je više interesa za Hrvatsku i Dubrovnik, a prilog promociji naše ponude je i izdanje magazina „Viajar pelo mundo“ u kojemu autorica Cristiane Sinatura priča priču o Dubrovniku i u kontekstu snimanja planetarno popularnog serijala „Game of Thrones“. Magazin IATE brazilskoj čitalačkoj publici predstavlja dubrovačku skupinu „Storm chasers“ u tekstu popraćenom fascinantnim fotografijama Dubrovnika u nevremenu. Proteklog tjedna je u Dubrovniku održano modno snimanje za Boulevard Shopping Brazil(lanac trgovackih centara sa turistickim agencijama u Brazilu).
Tijekom mjeseca svibnja u našem gradu u suradnji sa Glavnim uredom HTZ –a, TZ Dubrovačko neretvanske županije ugostili smo i novinare iz Češke, Francuske, Italije,SAD –a, Japana, dvije njemačke TV kuće SWR s emisijom „Kaffe oder Tee“ (kava ili čaj) i TV kuću SR s emisijom „Dubrovnik, da will ich hin“(„Dubrovnik tamo želim ići“).
Interesi novinara koji nas posjećuju sve su različitiji, te se puno više pozornosti posvećuje gastronomiji, vinima, pustolovnim programima i sličnim atraktivnim sadržajima koje su u našoj ponudi sve prisutnije.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.