Međutim, tu bijes građana ne prestaje, u vrijeme kada se svaka kuna gleda i dobrano pobrojava, događaju se greške koje vam te teško zarađene novce oduzimaju a da i ne primjetite. Slučajne ili namjerne greške, ne znamo, ali to nikako ne opravdava Konzum i njegovu politiku prema potrošačima.
Ovaj put nam se javio čitatelj koji je grešku uočio na računu mesnice unutar Konzuma. Naime, zbog greške u softveru u Superkonzumu na Sirobuji u Splitu, meso od mesara do blagajne poskupi 11 kuna po kilogramu!

Fotografija 1: Račun iz mesnice unutar Konzuma

Fotografija 2: Račun na blagajni Konzuma
Čitatelj nam kaže da je grešku slučajno uočio pa se obratio info pultu gdje mu je vraćena razlika, a djelatnica mu priznala da znaju za taj propust!
Međutim, s pravom se naš čitatelj pita koliko to već traje i koliko će još trajati, jer zbog vlastitih propusta pljačkaju građane u doba predblagdanskih gužvi.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.