Facebookov tim usporedio je broj korisnika koji je tijekom godine svoj status promijenio iz "single" do "u vezi", odnosno od "sam/a" do "zaručen/zaručena", kao i one koji su statuse mijenjali od "u vezi" do "nismo zajedno", kako bi utvrdili "uspješne" i "neuspješne" periode u ljubavnim odnosima.
Ispostavilo se da ljetni mjeseci ne pogoduju romansama, jer se tada više veza prekida nego tijekom ostalih razdoblja u godini.
Broj novih ljubavnih parova raste oko Valentinova i božićnih i novogodišnjih blagdana. Facebook 14. veljače bilježi za 49 posto više novih veza nego prekida, a ljubav cvjeta i oko Božića, kada ima čak 34 posto više "svježe zaljubljenih" nego onih koji se rastaju.
I dan u tjednu utječe na veze, pa su tako petak i subota "dani za prekide", osobito kod korisnika koji imaju 25 godina i više, a nedjelja, ponedjeljak i utorak su dani kad novi parovi svoje Facebook prijatelje obavještavaju da su "u vezi", piše Daily Mail.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.