Razlog - opravdana sumnja

Facebook unajmio PR stručnjake da šire laži o Google-u

Tvrtka Facebook angažirala je jednu od najboljih svjetskih kompanija za odnose s javnošću da širi laži o internetskom gigantu Googleu i u javnost plasira informacije o tome da Google narušava privatnost svojih korisnika.

Facebook unajmio PR stručnjake da šire laži o Google-u
Prema navodima američkih medija, Facebook je priznao da su unajmili PR tvrtku Burson-Marsteller da širi, kako kažu, neistinite informacije o Googleu.

Čelni ljudi PR poduzeća ponudili su bloggeru Christopheru Soghoianu, koji piše blogove o sigurnosti na internetu, da dobro istraži Googleova pravila sigurnosti, a u zamjenu bi oni njemu omogućili da svoje tekstove objavljuje na utjecajnim web-stranicama, kao što su The Huffington Post i The Washington Post.

Bloggeru je ponuđena i pomoć pri pisanju tekstova, te mu u jednom e-mailu napisano kako "američki narod mora biti svjestan da Google prodire duboko u njihovu privatnost i to bez ikakvog dopuštenja".

Međutim, mreža je pala kada je Soghoian odbio ponudu i cijelu prepisku javno objavio. Aferu je razotkrio web-site The Daily Beast.

Nadležni iz Facebooka priznali su kako su unajmili PR kompaniju Burson-Marsteller, ali da su za to imali "dva dovoljno jaka razloga": zbog toga što vjeruju da Google čini neke stvari unutar društvenih mreža i time narušava privatnost korisnika i, kako su istakli, iz još važnijeg razloga - što Facebook uporno pokušava onemogućiti Googleu korištenje podataka korisnika Facebooka.

Glasnogovornik Facebooka istaknuo je kako nikakve daljnje komentare o ovom slučaju neće davati, prenosi Daily Telegraph.
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 12.05.2011 19:23
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.