Ove godine pobijedila je Danska koja se predstavila s posebnom žlicom za kuhare s displayem koja mjeri težinu i temperaturu hrane.
Hrvatski tim predstavio je ideju gumene narukvice koja mjeri temperaturu tijela, što je praktično za starije ljude i bebe.
Riječ je o natjecanju timova mladih ljudi i njihovih mentora koji su osmislili jedan proizvod koji do tad ne postoji na tržištu te stvorili financijske i marketinške studije i predstavili se na tržištu unutar natjecanja.
- Vjerujem kako ova igra stimulira poduzetničke vještine i doprinosi pripremi mladosti za uspješno natjecanje i razmjenu dobrih poslovnih, trgovačkih, marketinških i proizvodnih ideja u globaliziranom i otvorenom svijetu. Nadam se kako ćete nakon ovih nekoliko dana obogati znanje o financijama, trgovini, marketetingu, poslovnoj analitici i pripremi ugoora, ali i da ćete pronaći neke nove prijatelje - poručila je zamjenica župana Dobroslavića Marija Vučković koja je izrazila zadovoljstvo da Gimnazija Dubrovnik nakon što je 14 godina uspješno nazočila i natjecala se danas ima tu čast i privilegiju biti domaćin.
Ciljevi Međunarodnog natjecanje European Business Game bili su: simuliranje tvrtke - prodaja, marketing i financije.
Natjecanje potiče razvijanje ideja, istraživanje tržišta i suradnju. Cijelokupni projekt provodio se na engleskom jeziku, a činili su ga: poslovni ugovori, financijski projekt, analiza poslovanja i planovi za budućnost.
Projekt su vodile profesorice Nikica Anić i Silvana Soljačić.
A.Č.



