Rixos Libertas Dubrovnik

Forum obiteljskog smještaja: Predstavljen novi program nacionalnog sustava za prijavu i odjavu turista

Forum je namijenjen novim i postojećim privatnim iznajmljivačima, a besplatni program obuhvatio je niz različitih predavanja.

Forum obiteljskog smještaja: Predstavljen novi program  nacionalnog sustava  za prijavu i odjavu turista
Tema koja je izazvala veliku pozornost nazočnih iznajmljivača je "Prezentacija sustava za prijavu i odjavu turista E visitor", a novi program  nacionalnog sustava za prijavu i odjavu turista predstavila je Eta Lović, koordinatorica za statistiku i boravišnu pristojbu Turističke zajednice grada Dubrovnika.

U ime agencija za tzv. Mystery shopping  Heraklea, Sanja Gomuzak i Željka Bakmaz održale su predavanje na temu "Kvaliteta usluge i dodatna prodaja", dok su "Biocleaned - Izvrsnost za popunjenost" predstavili predstavnici tvrtke Rain Technologies, Ida Čubelić i Alan Lučić.

O Startup-u – sustavu upravljanja najmovima nazočne je upoznao Davor Palčec,  tvrtka My rent,  a o Trip Advisoru i kako poboljšati vlastite ocjene na webu govorio je Vedran Pražen, iz tvrtke Mobiexplore. Tonči Daničić predstavio je projekt Grada Dubrovnika "Dubrovnik Card", započet 2010. godine koji je vrlo poplaran među posjetiteljima Dubovnika.

Za cijelo vrijeme trajanja Foruma održala su se i individualna savjetovanja s potencijalnim partnerima (dobavljačima usluga) za privatne iznajmljivače, a na štandovima su se predstavili Rezervat Lokrum, tvrtke „My Rent“,“Rain Servis d.o.o.“ Zagreb; „Dominium Travel „Dubrovnik; „Booking Agent“ Dubrovnik; Scriptus d.o.o. Dubrovnik; „Direct Booker“Dubrovnik, te Croatia banka, Kentbank i Zagrebačka banka. Predstavljena je i knjiga „Internetom do gostiju“ koja je svojevrsni priručniki kako povećati broj rezervacija privatnog i hotelskog smještaja uz pomoć internet marketinga.

Ovih dana je u suradnji s agencijom Heraklea održana i edukacija za djelatnike TZ grada Dubrovnika, u dva dijela, prvi dio bio je namijenjen djelatnicima turističkih informativnih ureda, a drugi dio svim djelatnicima TZ Dubrovnik. Tema edukacija bila je „Kvaliteta usluge u turizmu“ s posebnim osvrtom na odnos a klijentima (turistima) i sve specifičnosti ovog posla koji podrazumijeva stalnu i sustavnu komunikaciju.

Za kraj Foruma dr.Vicko Mihaljević iz Crvenog križa educirao je privatne iznajmljivače u pružanju prve pomoći.  
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: TZ
  • Objavljen: 03.03.2016 14:27
  • Posljednja izmjena: 03.03.2016 14:26

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.