Prema informacijama do kojih je došao Večernji list, izrađen je finalni nacrt te studije, a najbolje rješenje za povezivanje dubrovačkog kraja s ostalom Hrvatskom ostaje, kao i u dosadašnjim nacrtima, je pelješki most. U odnosu na koridor kroz Neum, tunel i trajektnu liniju, most je najmanje rizično rješenje i najpovoljnija opcija koja zadovoljava sve bitne kriterije prema kojima se tražilo rješenje za povezivanje Hrvatske, ali i Europske unije.
Tako je most ocijenjen kao rješenje koje je najkvalitetnije i najmanje rizično u ispunjavaju kriterija povezanosti, dostupnosti i sigurnosti. Sve ostale opcije o kojima se u hrvatskoj javnosti špekuliralo kao brzim, jednostavnim, kvalitetnim i jeftinim, francuski su konzultanti odbacili kao nepouzdane i nesvrsishodne (trajekt) ili kao preskupa i nedokazana rješenja (potopljeni tuneli). Da most dobije prednost u odnosu na koridor kroz Neum, koji zagovara bosanskohercegovačka strana, vrlo bitnu ulogu odigrali su schengenski kriteriji sigurnosti.
Gradnja mosta s pristupnim cestama stajala bi oko 285 milijuna eura, dok bi gradnja ograđenog koridora stajala više od 200 milijuna eura, no unatoč toj razlici u cijeni, most je već u prijašnjim nacrtima studije dobio više bodova nego koridor...
Cijeli tekst možete pročitati
OVDJE
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.