Generacija Z je prva generacija koja je odrasla u digitalnom dobu, što značajno utječe na njihove vještine i očekivanja na radnom mjestu. Njihova prisutnost donosi sljedeće promjene na tržištu rada:
Tehnološka pismenost: Gen Z donosi visoku razinu tehnološke pismenosti i brzo se prilagođava novim alatima i softverima. Poslodavci sve više ulažu u digitalizaciju kako bi privukli ove talente.
Fleksibilnost i ravnoteža: Za razliku od prethodnih generacija, Gen Z preferira radne uvjete koji omogućuju fleksibilno radno vrijeme i ravnotežu između privatnog i poslovnog života. Remote work i hibridni modeli postaju standard.
Vrijednosti i svrha: Generacija Z traži poslove koji su u skladu s njihovim osobnim vrijednostima. Društvena odgovornost, održivost i inkluzivnost ključni su faktori pri odabiru poslodavca.
Kontinuirano učenje: Gen Z cijeni prilike za profesionalni razvoj i cjeloživotno učenje. Poslodavci koji nude edukacije i mogućnost napredovanja imaju prednost u privlačenju ovih talenata.
Poduzetništvo i inovacije: Mnogi pripadnici Generacije Z žele biti sami svoji šefovi, što dovodi do porasta broja startupa i freelancera.
Ove promjene zahtijevaju prilagodbu poslodavaca i tržišta rada. Tvrtke koje prepoznaju vrijednosti i potrebe Generacije Z imaju priliku oblikovati inovativne radne okoline koje će poticati produktivnost i zadovoljstvo zaposlenika.
Generacija Z donosi svježinu, inovativnost i novu perspektivu koja će ne samo mijenjati tržište rada već i postaviti temelje za budućnost poslovanja.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.