Prema neovisnom istraživanju koje su proveli agencija IPSOS i JoomBoos, jasno je kako je brend Gavrilović prepoznat i od Generacije Z, kao najcool brend u 2022. godini, jer svojim stavom komplementira naravi ove generacije koja predano živi i predstavlja iskonsko svoje, a pristupom Gavrilović i jest dio ove generacije jer se ne boji sinergije, inkluzivnosti, suradnje, noviteta, ali i izazova koji sa sobom nose prosperitet.
Gavrilović se ne suspreže u svoje perjanice - proizvode poput trajnih i polutrajnih salama, ugraditi ''dobru staru'' unikatnost koja je servirana za sve, za one koji znaju što znači bolje!
Upravo to sa sobom nosi razliku i donosi ranije spomenutu nagradu za najcool brend, koja ima svoju težinu, jer je dodijeljena od strane posebne generacije koja je pomalo i neshvaćena. Srećom, ne u slučaju Gavrilovića, koji je na vrijeme proučio i prepoznao što je za Generaciju 'Z' – cool.
„Još jučer smo na njih gledali kao na neke nove klince koji tek dolaze, a već danas oni predstavljaju stup našeg društva. Mijenjaju pravila, postavljaju nove norme, glasno se zauzimaju za svoja prava i oblikuju svoju, ali i našu budućnost. Generacija Z je stupila na scenu i predvodi još jednu tihu, ali opipljivu revoluciju koja će pokazati što znači novi i bolji svijet te tko u njemu ima svoje mjesto i neospornu vrijednost. To se naravno očituje i kroz brendove koji se njihovim potrebama i afinitetima tek pokušavaju prilagoditi ili su već kroz tu prilagodbu prošli te bivaju prihvaćeni, upravo zato su i dalje omiljeni, bez zadrške, bez potrebe da mijenjaju svoj identitet samo kako bi bili dopadljivi. Jer upravo u svom omiljenom, s pravom najcool brendu, imaju suputnika i prijatelja; imaju kompaniju koja osjeća i sluša mlade te u korak s njima ide sigurno prema naprijed“ - izjavio je Mario Zbiljski iz Gavrilovića.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.