Turistička zajednica grada Dubrovnika promovirala Dubrovnik na Australian Openu

Geotargetirana kampanja na društvenim mrežama ciljano prikazala Dubrovnik kao poželjnu destinaciju

Turistička zajednica grada Dubrovnika pokrenula je geotargetiranu kampanju na društvenim mrežama Facebook i Instagram tijekom trajanja prestižnog teniskog turnira Australian Open, od 12. do 26. siječnja. Kampanja je imala za cilj promovirati Dubrovnik kao idealnu destinaciju za sve ljubitelje tenisa.

Geotargetirana kampanja na društvenim mrežama ciljano prikazala Dubrovnik kao poželjnu  destinaciju

Dubrovnik promoviran na Australian Openu putem društvenih mreža

 Turistička zajednica grada Dubrovnika pokrenula je geotargetiranu kampanju na društvenim mrežamaFacebook i Instagram tijekom trajanja prestižnog teniskog turnira Australian Open, od 12. do 26.siječnja. Kampanja je imala za cilj promovirati Dubrovnik kao idealnu destinaciju za sve ljubitelje tenisa.

 Kroz ciljano oglašavanje na društvenim mrežama, Dubrovnik je bio vidljiv publici na tri najpoznatijeteniske arene – Rod Laver Arena, Margaret Court Arena te Melbourne Arena. Oglasi su se prikazivaliputem feed i story formata, a rezultati kampanje pokazuju impresivne brojke – dosegnuto je više od 48.500 korisnika, a oglasi su prikazani gotovo 70.000 puta.

Ova kampanja dio je šire strategije Turističke zajednice grada Dubrovnika koja je nastojala dodatno povećati prepoznatljivost Dubrovnika na svjetskoj turističkoj sceni i privući posjetitelje iz dalekih tržišta poput Australije.

  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: TZ Dzbrovnik
  • Objavljen: 27.01.2025 19:31
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.