Međutim, rezultati istraživanja pokazuju da približavanjem parlamentarnih izbora, premijeru Zoranu Milanoviću medijska popularnost opada. Iako je i dalje medijski najzastupljenija ličnost, o Milanoviću se u ovom mjesecu (30,8%) pisalo manje nego u srpnju (31,6%). Analizom političke retorike premijera najviše se bavio portal Direktno.hr.
Na drugom mjestu medijske popularnosti nalazi se zagrebački gradonačelnik Milan Bandić (14,8%) koji je u srpnju bilježio zastupljenost od 21%. Slijedi ga predsjednik HDZ-a Tomislav Karamarko s 12,4%, koji je u srpnju dobio 13,9 posto medijskog prostora.
Sklapanje predizborne koalicije uoči parlamentarnih izbora koji bi se, kako saznajemo iz pouzdanih izvora iz vladajuće stranke, trebali održati u 6. prosinca najviše je pogodovalo porastu medijske popularnosti osnivačima koalicije 'Uspješne Hrvatske'.
Tako bivši predsjednik Ivo Josipović u kolovozu ima medijsku zastupljenost od 8,8 posto, za razliku od srpnja kada je ona iznosila 4,8%. Nešto manje je u kolovozu medijski zastupljen (6,3%) šef Reformista Radimir Čačić. U srpnju je imao medijsku pozornost od 3,6%.
Aktivnom realizacijom institucije predsjednice RH, medijska popularnost porasla je i Kolindi Grabar-Kitarović koja je u kolovozu imala zastupljenost od 11,3% dok je u srpnju ista iznosila 10,8%.
Od 'uzdanika' Milanovićeve Vlade, mediji najviše pišu o ministrici vanjskih i europskih poslova Vesni Pusić. Potpredsjednici Vlade popularnost je od srpnja (13.91%) pala na 10,1% u kolovozu.
Rast bilježi predsjednik 'Živog zida' Ivan Vilibor Sinčić kojemu su mediji u kolovozu pridali pozornost od 1,14%, dok je u srpnju ona iznosila 0,8%. Nešto popularnija ipak je predsjednica ORaH-a Mirela Holy o kojoj se u kolovozu pisalo 3,9%.
Na stranici www.gosucker.com prikazuju se najnovije i najpopularnije vijesti sa svih hrvatskih portala. Vijesti je moguće pretraživati u realnom vremenu. Posebnost stranice je mogućnost kreiranja mail upozorenja ukoliko se pojavi neka nova vijest ovisno o traženom pojmu.
Zanima Vas koja je medijski najpopularnija politička stranka? Kliknite na link medijska popularnost.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.