Medijska analiza

GOSUCKER.COM DONOSI: Direktno.hr među najutjecajnijim hrvatskim političkim portalima

Prema medijskoj analizi koju je proveo portal GoSucker.com, portal Direktno.hr u kolovozu bio je jedan od najutjecajnijih političkih portala. Prema podacima dostupnima na stranici GoSucker.com, obradili smo najviše političkih tema vezanih uz rad Vlade i premijera Milanovića.

GOSUCKER.COM DONOSI: Direktno.hr među najutjecajnijim hrvatskim političkim portalima
Međutim, rezultati istraživanja pokazuju da približavanjem parlamentarnih izbora, premijeru Zoranu Milanoviću medijska popularnost opada. Iako je i dalje medijski najzastupljenija ličnost, o Milanoviću se u ovom mjesecu (30,8%) pisalo manje nego u srpnju (31,6%). Analizom političke retorike premijera najviše se bavio portal Direktno.hr.

Na drugom mjestu medijske popularnosti nalazi se zagrebački gradonačelnik Milan Bandić (14,8%) koji je u srpnju bilježio zastupljenost od 21%. Slijedi ga predsjednik HDZ-a Tomislav Karamarko s 12,4%, koji je u srpnju dobio 13,9 posto medijskog prostora.

Sklapanje predizborne koalicije uoči parlamentarnih izbora koji bi se, kako saznajemo iz pouzdanih izvora iz vladajuće stranke, trebali održati u 6. prosinca najviše je pogodovalo porastu medijske popularnosti osnivačima koalicije 'Uspješne Hrvatske'.

Tako bivši predsjednik Ivo Josipović u kolovozu ima medijsku zastupljenost od 8,8 posto, za razliku od srpnja kada je ona iznosila 4,8%. Nešto manje je u kolovozu medijski zastupljen (6,3%) šef Reformista Radimir Čačić. U srpnju je imao medijsku pozornost od 3,6%.

Aktivnom realizacijom institucije predsjednice RH, medijska popularnost porasla je i Kolindi Grabar-Kitarović koja je u kolovozu imala zastupljenost od 11,3% dok je u srpnju ista iznosila 10,8%.

Od 'uzdanika' Milanovićeve Vlade, mediji najviše pišu o ministrici vanjskih i europskih poslova Vesni Pusić. Potpredsjednici Vlade popularnost je od srpnja (13.91%) pala na 10,1% u kolovozu.

Rast bilježi predsjednik 'Živog zida' Ivan Vilibor Sinčić kojemu su mediji u kolovozu pridali pozornost od 1,14%, dok je u srpnju ona iznosila 0,8%. Nešto popularnija ipak je predsjednica ORaH-a Mirela Holy o kojoj se u kolovozu pisalo 3,9%.

Na stranici www.gosucker.com prikazuju se najnovije i najpopularnije vijesti sa svih hrvatskih portala. Vijesti je moguće pretraživati u realnom vremenu. Posebnost stranice je mogućnost kreiranja mail upozorenja ukoliko se pojavi neka nova vijest ovisno o traženom pojmu.

Zanima Vas koja je medijski najpopularnija politička stranka? Kliknite na link medijska popularnost.
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: screenshot
  • Objavljen: 30.08.2015 12:43

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.