MARATONSKA SJEDNICA

Gotovo Gradsko vijeće: Utvrđena visina iznosa koncesije za žičaru, a zbog rebalansa proračuna šuška se o novoj 'ljubavnoj koaliciji'

Završena je, jučer započeta, deveta sjednica Gradskog vijeća Grada Dubrovnika. Od šesnaest točaka dnevnog reda povučena je jedna, Prijedlog odluke o izmjeni Odluke o autotaksi prijevozu u cestovnom prometu, a ostale su usvojene. Neke od važnijih odrednica ove sjednice je utvrđena visina iznosa koncesije za žičaru i prihvaćanje teksta Prijedloga odluke o osnivanju Muzeja Domovinskog rata.

Gotovo Gradsko vijeće:  Utvrđena visina iznosa koncesije za žičaru, a zbog rebalansa proračuna šuška se o novoj 'ljubavnoj koaliciji'
O čemu se jučer raspravljalo na sjednici Gradskog vijeća prisjetite se OVDJE.

31. Prijedlog zaključka o objavi Zaključka Gradskog vijeća od 30. srpnja 2013. u 'Službenom glasniku Grada Dubrovnika' - Usvojen

30. Prijedlog zaključka oprihvaćanju teksta Prijedloga odluke o osnivanju Muzeja Domovinskog rata - Usvojen

20:13:41 Mato Franković - važna je lokacija Muzeja Domovinskog rata i u ovom trenutku sukladno ugovoru o koncesiji je u središnjem dijelu. To je fakt potpisan s tvrtkom Razvoj golf. Nije dovoljno 311 kvadrata je za muzej, a ugovor kaže to je minimalno za Muzej. Branitelji su postavili suvisla pitanja i zaključili smo da ću ja pozvati braniteljske udruge da se pisano očituju, a nakon toga neka napišu i kontra prijedlog, tj. njihovo viđenje. Poštovat ćemo zajedničko mišljenje branitelja i uputit ćemo ga tvrtki Razvoj golf. 

20:13:11 Andro Vlahušić - Ne mogu dvojica branitelja (Đuraš i Mujan) imati pravo na cijeli muzej jer je to politički i osobni stav,  a to je zapravo dominantno politički stav Srđ je Grad. Tvrđava i Muzej ne mogu biti prepreka realizaciji svemu, ali legitimno je da to koriste u političke svrhe. Izdat ćemo lokacijsku dozvolu da može biti bilo gdje ali da se sačuva središnji dio. Središnji dio može biti i samo jedna soba. Po mom mišljenu trebao bi biti središnji dio i ostali dio gdje se pokaže potreba. Zanima me kakav je stav HDZ-a jer će oko toga biti stalno prijepora. Pitanje obnove tvrđave je političko pitanje.


29. Prijedlog rješenja o osnivanju Povjerenstva za utvrđivanje prioritetnih projekata i izgradnju športske infrastrukture na području Grada Dubrovnika. - Usvojen prijedlog

28. Prijedlog zaključka o prihvaćanju inicijative za uklanjanje postojećeg Spomenika braniteljima Dubrovnika i pokretanje procedure raspisivanja natječaja za urbanističko-arhitektonsko rješenje novog spomenika braniteljima na platou Pile - Usvojen prijedlog

19:23:44 Marko Potrebica - Zgrožen sam s ovim vašim komentarom. Ova tema ide od 2007. godine. Ne uklanjamo spomenik nego pokrećemo proceduru i izražavamo naš stav o tome. Spomenik ne odgovara svrsi već služi kao ogledalo. Tada je postojalo povjerenstvo, branitelji i gradonačelnica. Mi ne razbijamo spomenik već pokrećemo proceduru. 

19:17:50 Andro Vlahušić - Ne slažem se s prijedlogom HDZ-a. Mjesec dana pred izbore Domoljubna koalicija predlaže ukidanje spomenika. Ni sam ne vidim vezu s braniteljima i onim spomenikom, ali on je nastao temeljem javnog natječaja. Moramo napraviti proceduru kako treba. Vratimo priču na samu proceduru,a ne da političko tijelo donosi tu odluku. Imamo mi problem sa spomenicima i drugim braniteljima. Moramo naći neki mudriji način.

19:16:29 Marko Potrebica - U izbornoj kampanji smo rekli kako spomenik ne prezentira sve ono što bi trebao odražavati. Razmišljajući se kako ovo osjetljivo pitanja iznijeti razgovarali smo s braniteljskim udrugama, ali smo proveli anketu među ERASMUS studentima i niti jedan od studenata nije pogodio da je to spomenik braniteljima. 

27. Prijedlog zaključka o sklapanju sporazuma o suradnji Grada Dubrovnika i općine Beyoglu iz Istambula

19:09:41 Andro Vlahušić - Prije četiri, pet godina Grad Dubrovnik počeo je suradnju između grada Istambula i Dubrovnika. Istambul broji 13 milijuna stanovnika, a Općina Beyoglu  je srce Istanbula, europski dio grada i to je bio razlog da nađemo snagu i vezu. 

19:05:59 Pero Vićan - Nije Dubrovnik grad da se bratimi s općinama jer ako tako nastavi bratimit će se s Toplom. Da je to bilo s Istambulom bio bih jako sretan. Podržat ćemo ali smo na granici.

26. Prijedlog odluke o izmjeni Odluke o autotaksi prijevozu u cestovnom prometu - Povučen prijedlog

18:53:59 Marko Potrebica -
Predlažemo izmjenu samo jedne odluke. Riječ je o imenovanju Povjerenstva koje je uz predstavnike Gradskog vijeća imenovalo i one iz Udruženja autotaksi prijevoznika, a samo je jedna krovna udruga, dovolja su tri člana za Povjerenstvo. 

25. Prijedlog odluke o izmjenama Odluke o izvršavanju Proračuna Grada Dubrovnika za 2015. godinu - Usvojen

24. Prijedlog izmjena i dopuna Proračuna Grada Dubrovnika za 2015. godinu - Usvojen

23. Prijedlog rješenja o imenovanju ravnatelja/ice Doma Marina Držića - Usvojeno imenovanje (izabran Nikša Matić)

22. Prijedlog rješenja o imenovanju ravnatelja/ice Prirodoslovnog muzeja Dubrovnik - Usvojeno imenovanje (izabrana Ana Kuzman)

21. Prijedlog zaključka o prihvaćanju inicijative Sveučilišta u Dubrovniku o sufinanciranju izgradnje Studentskog doma u Dubrovniku. - jednoglasno usvojeno.

18:08:55 Marko Potrebica - Drago mi je da se našem Sveučilištu izdvajaju novci. Kao ravnatelj Studentskog centra zahvaljujem se gradonačelnik i ostalim što je pokazao jedinstvo za igradnju studentskog doma. Vjerujem da ćemo za desetak dana osigurati novu građevinsku dozvolu. Sveučilište je javna institucija i svjestni smo da gradimo na osjetljivom području i arhitekti su proveli istraživanje. Ukupna cijena studentskog doma, restorana, ambulante, prostora za druženje i učenje, prostor za vježbu... računamo da će biti  oko 20 milijuna eura. Bit će 503 kreveta, 21 tisuću kvadrata koji će biti otvoreni svim sugrađanima.

18:03:07 Andro Vlahušić - Došli smo do toga da država nema novaca za studentski dom. Dobro da smo ušli u EU i da tako možemo povući novcem, a kroz fondove sudjeluje i država. Da bi se dom mogao graditi Gradsko vijeće je donije odluku da će napraviti komunalnu infrastrukturu u iznosu od 8 milijuna kuna. Dražava i EU mogu dati oko 80%, a nedostaje nam 30 milijuna kuna. Mi bi kao Gradsko vijeće trebali izdvojiti taj iznos i krenuti u proces.

20. Prijedlog zaključka o prihvaćanju teksta Pravilnika o dodjeli stipendija učenicima i studentima s područja Grada Dubrovnika. - Usvojen

19. Prijedlog zaključka o utvrđivanju koncesijske naknade za gospodarsko korištenje općeg ili drugog dobra i vremensko trajanje koncesije. - Većinom glasova usvojen

17:43:44 Andro Vlahušić - Sudski vještak je razmatrao tri varijante 15, 19 i 24. Mi smo željeli srednji iznos ali Excelsa nekretnine su željele manje pa smo došli do 15 posto. Ovo je maksimum koji možemo imati i osigurava stabilnost. Podatke kao što su rok, fiksni i varijabilni dio šaljemo ministarstvo. Ugovor se sporazumno može mijenjati. Sve smo razmatrali ali morali smo naći neko pregovaračko rješenje.

17:42:44 Pero Vićan - Prijedlog je iznio gradonačelnik, a gospodin Matušić i ja iznosimo sugestije da se taj prijedlog zbroji i podijeli sa dva što iznosi 19 posto, rok od 50 godina je predugačak rok, predlažemo da se skrati, a treće koji god se postotak ugradi predlažem da se već sada po srednjem tečaju HNB-a pretvori u euro. Pedeset godina je puno, garaža je trideset godina. Malo će nas ovdje ostat živo za taj period.

17:38:50 Andro Vlahušić - Povjerenstvo je izglasalo 24 posto ali pošto je smisao povjerenstva pregovori ja predlažem da je naknada 15 na iznos od bruto karte za 50 godina . Tu odluku upućujemo svim državnim tijelima. Napravit ćemo posebni ugovor oko stanovništva, namjene sretstava i ostalog.

17:19:27 Pero Vićan - Dogovorite se s gradonačelnikom tko je zaslužniji za ovaj zakon. Donijet ću vam zakon neke uljuđene europske države. Vi meni hoćete reći da u bilo kojoj ozbiljnoj europskoj državi koncesionar može voziti žičaru bez koncesije? Ovo nije prvi put da se o njoj govori, ja barem sedam puta s ove govornice spominjem žičaru. Slažem se s gradonačelnik u onom segmentu što je rekao predstavnici građana 'Ne mogu vam dati ništa od ničega'. Trebamo imati dogovor da građane obeštetimo, ali ne jednokratno je žičara ne ide samo gore. U Austriji ako je privatna parcela ispod žičare plaća se. Život je pokazao da se taj zakon nije implemenititao i zakon koji ne zaživi bolje nego da ga nema.

17:18:58 Tatjana Šimac Bonačić - ovaj zakon nije samo zakon za dubrovačku žičaru to je Zankon o žičarama. On je dobar za sve jedinice lokalne samouprave i donosi to a sav prihod ide jedinici lokalne samouprave. Što tiče uporabne dozvole ona se gleda samo po tehničkoj ispravnosti. Zakon govori da se mora pokrenuti postupak za davanje koncesije i to se odnosi za našu žičaru. Mora se postići dogovor, a ako se ne možemo dogovoriti imamo prijedlog Ministarstva i tako smo se držali.

17:12:21 Ivo Gjaja - Gradonačelnik želi biti zabilježen kao Robin Hood, a predstaviti vijećnike kao one koji žele manje, a on eto želi više za svoj grad. 

17:09:56 Mato Franković - Niko od nas ne želi igrokaz. Ako je većina vijećnika usuglašena osim DDS, shvatio sam da je to gotov čin. Treba još samo uslijediti vaš prijedlog gradonačelniče.

17:08:51 Andro Vlahušić - Zbog čega bi ministar pravio zapisnik kad Excelsa nekretnine dostavljaju zapisnik. Ne dostavljaju iznos jer je to poslovna tajna, a prema našem izračunu u srpnju mjesecu uprihodilo se 780 tisuća kuna. To je dovoljno i oni su ozbiljni, prihvatili su naš iznos platiti nam oko milijun kuna, a mi se igramo i dalje. U ovom gradu žive pametni ljudi. Prošli tjedan sam imao sastanak s gospođom i rekao sam joj da joj od ništa ne možemo dati ništa jer mi nemamo ništa. Ako Dubrovnik uprihoduje nešto dat ćemo joj. Hocemo li tim ljudima učiniti uslugu i pomoći im to je na nama. Predlažem da se dogovorimo

16:46:41 - Pero Vićan - Gojune vi ste kontradiktorni! O koncesijama ne znam dovoljno. Ne znam snijet jaje, ali znam koje je mućak. Uspoređivati koncesije, pa zaboga ljudi to nema veze jedno s drugim. To je broj jedan. To što imamo samo jednu žičaru nije razlog da je donijet jedan takav neprevedljiv zakon. Prema tome, bilo kakvo prozivanje na usporedbu koncesije pada u vodu. Nije točno da država u toj koncesiji ništa nema, ima 25 posto na bruto prihod. Dalje, vještačenje - što je to slično taj vještak vještačio. On je vještačio financijsku dokumentaciju te tvrtke koja je dostupna na stranicama FINA-e onome tko je iole pismen. Ne znam tko je angažirao vještaka? Trebali ste izabrati natječaj i izabrati drugog vještaka. Dalje, stalno se pozivamo na razgovor postignut u ministarstvu prometa. U našim materijalima niti jednog retka nema o tome. Zašto nismo imali makar službeno zabilješku potpisanu od sastanka gdje Hajdaš Dončić kaže da je visina koncesije od 15 posto razumna. Moje mišljenje obzirom na pokazatelje 24 posto je pristojna koncesija. Vrlo je interesantno da nitko od povjerenstva a posebno ne od gradonačelnika nije u specifičnu koncesiju ugradio naše građane. U svakoj uljuđenoj državi gdje prolaze koncesije iznad nečijeg imanja, a posebice iznad glava ljudi, građani su ugrađeni. Dovoljno je da jedanput u sto godina padne žičara i bit će pitanje na čiju će kuću pasti! S ove govornice pozivam građane da temeljem sudske prakse EU uzmu advokata i tuže sve - Grad Dubrovnik, ministarstvo i druge. Dajte vi koji vodite Grad, ozbiljno razgovarajte. Postoji legitimni građanski neposluh. Zadivljen sam našim građanima iznad čijih glava prolazi žičara što ne blokiraju prolaz prema donjoj postavi. Sve su dubrovačke nekretnine koje su gradili vaši očevi i djedovi prodane za sitniš na isti način. Ne samo Atlas! Kompas, Palace, zgrade na Pilama, Šeherazada, Orsula, Argentina, Excelsior. Postoji li sudski vještak koji će procijeniti koliko to vrijedi. Od nepravde je gora samo selektivna pravda. Je li moguća teza da predlagatelj ide na 24 posto da svršimo na 15? U kojem pravcu to može ići?

16:44:26 Mladen Gojun - Klub vijećnika SDP-a ne može prihvatiti ovakav zaključak zato što smo zaključili da je najprihvatljivije ono što je dogovoreno između ministra i Grada te Excelsa nekretnina - koncesija od 15 posto.

16:40:09 Maro Kristić - Jedino je dobro u ovom zakonu što prihod ide Gradu. Povjerenstvo je pogrešno shvatilo ulogu u ovoj priči. Ono je imalo ulogu zauzeti stav u pregovaračkom procesu. U ovom trenutku imamo situaciju da je jedino dobro da naknada bude 15 posto.



16:38:12 - Sanja Putica - Ovo mi je drugi mandat u GV i ne mogu se sjetit da smo ikad razgovarali o nečemu što nije klupama. Gradonačelniče nemojte prebacivati lopticu na nas vijećnike.Mi ovdje nismo na pjaci da se pojedinačno raspravljamo što bi.
 Sve točke moramo jednako donositi, svima nam je u interesu da proračun mora biti veći, ali ne da na ovakav način o tome razgovaramo.

16:35:30 Pero Vićan Gospodine Nikoliću, naš klub vijećnika DDS nije sudjelovao na nikakvom sastanku, a vaš klub je dobio pismeno naš stav. Nije nitko mrdnuo repom i odgovorio na naš dopis.

16:32:20 - Andro Vlahušić - Uspjeli smo kao Grad dobiti šansu da naplaćujemo 5 milijuna godišnje ili nešto više.Sada je upravo na sceni igrokaz u kojem HDZ pokušava minimizirati dio priče. Ukoliko će GV inzistirati oko formalnosti onda ne znam čemu povjerenstvo. Ne možete uzimati sa stola ono što vam odgovora. Svi love na mutno o stvarima koje su egzistencijalne za Grad Dubrovnik. Loptica je pred nama i imamo šansu uzeti je. Ukoliko GV svojom dominantnom većinom se usuglasi i ukoliko klubovi vijećnika smatraju da je 15 posto dobro, promijenit ću amandman. Ovo nije pitanje izbora u RH.

16:30:13 - Mato Franković - Nikoliću, ako ste čitali materijale, pogledajte zaključak i vidjet ćete da piše 2. listopada. Ja kao predsjednik GV poštujem gradonačelnika koji me nije izvijestio da će povećati koncesijsku naknadu s 15 na 24 posto.

16:27:38 - Ljubo Nikolić - Čemu ovaj igrokaz oko ove točke. Što ste dopustili da ovakva točka dođe na dnevni red? Gradonačelnik je pokušavao godinama i nije uspio. Povjerenstvo je nešto napravilo. Molio bih da materijali koji su dostavljeni na sjednice trebaju biti puno bolje pripremljeni.Ispadamo neozbiljni. Dok nas koncesionar gleda dok se ovako svađamo oko ničega jasno je da ne želi platiti koncesiju.

16:22:49 Blaž Pezo - Gradonačenik je osnovao Povjerenstvo, i sudjelovali su u njemu službenici ovog Grada. Ne razumijem zašto je mimo zaključka Povjerenstva od 24 posto išao u pregovore i čije je ovlaštenje imao da pregovara za manje od toga? Svi smo trebali biti upoznati s time. Tražimo da se gradonačelnik odredi o tome. Nemojte se gradonačelniče izvlačiti. Mogli ste utjecati. Kukuriku koalicija je izgubila priliku da naplatio taj dio novaca.

16:21:48 Pero Vićan - Klub vijećnika DDS nije prisustvovao nego smo vas pismeno obavijestili što smo o tome mislili.

16:19:11 - Olga Muratti - Kako zamjenice niste upoznali povjerenstvo s intencijama Vlade. Mene interesira ako ste znali da postoji nesuglasje između stava povjerenstva i ministarstva zbog čega nismo prije sjednice se sastali i usuglasili ovo. Svi vi koji ste imali informaciju, što nas niste sazvali prije ove sjednice da uložimo amandman nije to 24 nego 15. Zbog čega sad mudrujete?



16:12:39 - Esad Čustović (predlagatelj) - Povjerenstvo je brojilo sedam članova. Povjerenstvo je imalo šest sastanaka. Odluka o 24 posto donesena je puno prije od prijedloga resornog ministarstva od 15 posto. Svi smo za 24 posto. Svoje mišljenje temeljili smo na izvješću sudskog vještaka koji je iznio detaljna financijska izvješća i prema njima Excelsa nije platila koncesiju. Povjerenstvo je uložilo u žičaru oko 40 milijuna kn i taj iznos je isplaćen u vremenu od tri godine. Tek na zadnjoj sjednici smo saznali za prijedlog od 15 posto i stekao sam dojam da gradonačelnik prihvaća 15 posto što je dogovoreno s ministarstvom prometa.  Naš prijedlog mora ponovno ići na ministarstvo. Pitanje je hoće li nam ministarstvo prihvatiti i što ako ne prihvati. Prema tome, dovodimo se u poziciju da možemo izgubiti gradski proračun i stvarno kao član povjerenstva ne bih riskirao i mislim da će i većina članova prihvatiti ovih 15 posto kako gradski proračun ne bi ostao bez pet miljuna kuna.

16:10:51 - Marko Potrebica - Upozoravam vas na odredbe poslovnika. Vi ste ovlašteni predlagač ovog akta. U zaključku kojeg ste potpisali piše 24 posto. Povjerenstvo nije ovlašteno predlagati. Respektiram činjenicu da ste osobno za 15 posto, ali to u ovoj fazi ne znači ništa. Mi u ovom trenutku ne dižemo ruku za 15 posto, nego raspravljamo o 24 posto. Ako niste spremni predložiti, onda povucite ovu točku dnevnog reda. Nemojte nas dovoditi u ove situacije da mi budemo predlagači 15 posto.

16:07:56 - Andro Vlahušić - Ne možete sve prebaciti na gradonačelnika. Mislim da je 15 posto dobro i zalažem se za to.

16:03:33 - Marko Potrebica- Ovo mi sliči na loš scenarij, loših glumaca iz još lošijih meksičkih sapunica. Pokušaj da se odgovornost prebaci na povjerenstvo? Mislite li vi gradonačelniče da mi s njima ne komuniciramo? Oni su vam rekli da je vaš prijedlog od 24 posto! Hvala što ste uspjeli izboriti da prihodi idu Gradu Dubrovniku, ali priznajte da ste napravili neprovodljiv zakon i oštetili Grad Dubrovnik za višemilijunski iznos. Jasno je da se ovdje sve razumije. Ovo je pokušaj manipulacije. Ako donesemo 15 posto Vlahušić će ispasti veliki borac u idućoj kampanji i reći ja sam tražio 24 posto, a vijeće je prihvatilo 15 posto. E to vam neće ići. Nemojte se skrivati ispred povjerenstva. Izmijenite zaključak pa ćemo onda o tome razgovarati. Ovo je nekorektno!



16:01:40 - Tatjana Šimac Bonačić - Žičara je specifična jer je radila bez koncesije.Bila sam jako puno na sastancima u ministarstvu i uvijek odgovor bio vaš gradonačelnik je megalomanski. Jednom sam bila dva i pol sata i nakontoga sam nazvala gradonačelnika i rekla: Andro ovo više stvarno nema smisla. Predlažem da se ipak prihvati ovih 15 posto. Bolje imati to nego ići opet u dugoročni proces.

15:54:49 - Andro Vlahušić - Kakav sam izbor imao?  Pred vama se nalazi slična situacija kao kod Revelina. Ili ćemo preuzeti odgovornost ili nećemo. Mislim da bi trebali prihvatiti 15 posto i zanemariti mišljenje povjerenstva ili jednostavno odustati i reći neka rade, neka voze! Franković je znao za prijedlog od 15 posto. Predložio sam za to tri prijedloga ne optužujući nikoga od povjerenstva.



15:48:40 - Mato Franković -  Šokirao sam se kad sam vidio da je u materijalima samo jedan zaključak od 24 posto. Jasno je rečeno da će koncesija biti 15 posto, a sve skupa je dogovoreno posredstvom resornog ministra kao najbolje rješenje za Grad i da izađemo iz ove nesretne situacije u kojoj smo se našli ne našom krivicom, Jasno je ako netko želi koncesiju da postoji natječaj i da ga mora dobiti. Ovdje su postojali dokumenti i građevinski dozvola i išlo se od vrha prema dnu umjesto suprotno. Ne može se nikoga optužiti iz Grada da je kriv. Excelsa se ponašala vrlo nekorektno prema Gradu! Oštećen je proračun. Građani nisu imali ništa osim klasičnog popusta.  Kako nakon svega Povjerenstvo uzima sebi za pravo - neće 15 nego 24 posto. Ako mi  izglasamo 24 posto, što će se dogoditi onda? Hoće li vijećnici na sebe preuzeti odgovornost ili članovi Povjerenstva koji su ovo predložili?  Hoće li ako izaberemo 24 posto to izazvati mogućnost nenaplate od 8. kolovoza?



15:33:00 - Andro Vlahušić - Lukšić grupacija je 2007. odlučila graditi žičaru.Oni su vlasnici i donje i gornje postave. Cijeli Atlas je prodan za 26 milijuna kn što je neto dobit na godišnjoj razini žičare. Nakon što su Excelsa nekretnine zatražile izdavanje građevinske dozvole, dobile su je, a Ministarstvo i Grad Dubrovnik su dali suglasnost da se potegne žica između tri građevine. 2010. je otvorena svečano žičara i tad sam tražio da je Vlada trebala izdati koncesiju za žičaru, no HDZ-ova vlada je tada dala koncesiju na rok trajanja od 6 mjeseci, a da u međuvremenu izdaju trajnu koncesiju. Nakon toga je došao drugi premijer i mi smo opet uputili zahtjev za izdavanjem koncesije. U svim naporima tražili smo da se promijeni zakon o koncesijama i da jedinici lokalne samouprave na čijem se području nalazi žičara pripadne tim jedinicama i naišao sam na pozitivne komentare. Zahvaljujući mojim naporima Vlada je predložila, a Sabor usvojio da koncesija za žičaru u cijelosti pripadne jedinicima lokalne samouprave - Gradu Dubrovniku. Nitko ne ide gore da bi se vozio i da bi gledao na mogući golf na Srđu, to je rijetkost, nego 99 posto da bi uživao u pogledu na Dubrovnik. Stav povjerenstva je da koncesija za žičaru se treba plaćati 24 posto od cijene karte. Po zakonu o žičarima postojeća tvrtka koja koristi koncesiju bi trebala podnijeti zahtjev. Ako ne podnese nastavlja voziti i ne plaća nikome ništa. Uputio sam više dopisa DORH-u, ali rekli su da ne mogu ništa napraviti. Nakon brojnih pregovora tri državne institucije trebaju dati suglasnost da GV treba prihvatiti jedan od koncesijskih modela. Lukšići i Excelsa su predlagali da će oni platiti koncesiju.
Pred vama su tri modela - 24 posto na 50 godina ili 15 posto na 5 godina ili prijedlog Exelsa da Grad Dubrovnik može dobivati te novce. Tražio sam da ministarstvo ne izda dozvolu za rad prije nego što se riješi koncesija. Ministar je predložio da je 15 posto prihvatljivo, a Excelsa je prihvatila da obračun teče od 8. srpnja ove godine. Imamo nekoliko varijanata:
1. Da o ovome ne raspravljamo
2. Da prihvatimo stav povjerenstva i nastavimo pregovore (da čekamo novu Vladu)
3. Da prihvatimo prijedlog koncesionara i da ga G uputi na DUUDI i da nakon potpisivanja ugovora Excelsa počnu uplaćivati godišnje 5 do 6 milijuna kuna i dok traje taj zakon to dobijemo.


18.  Prijedlog rješenja kojim se odlučuje zaključiti Ugovor o osnivanju prava služnosti polaganja i održavanja sustava odvodnje otpadnih voda istočnog dijela naselja Orašac s društvom Vodovod Dubrovnik d.o.o. - JEDNOGLASNO USVOJENA

17. Prijedlog rješenja kojim se odlučuje zaključiti Ugovor o osnivanju prava služnosti polaganja i održavanja sustava odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda naselja Šipanska Luka s društvom Vodovod Dubrovnik d.o.o. -JEDNOGLASNO USVOJENA

15:28:00 Andro Vlahušić - Pomagali smo investitoru. Ljudi koji su vodili projekt obećavali su stanovnicima Šipana i brda i doline. Dobili smo novog prokurista. Tvrtka nudi beskamatni kredit i to za nas nije nešto što je zanimljivo, ali očekujemo razgovor s novim prokuristom i direktoricom tvrtke Mikado.  Projekt šipanske kanalizacije se nalazi u projektu EU fondova. Koliko znamo uporabna dozvola za taj projekt će se izdati ovih dana.



15:25:55 - Pero Vićan - Kanalizacija je davno obećana. To nije samo pretpostavka već se kompletno navode čestice zemlje.Nisam zato da se koči projekt, ali ako je moguće dodati jedan članak, ne zaustavljajući projekt, da sve troškove ovoga projekta ne može iznositi samo gradska blagajna. Ako od investitora nije moguće dobiti sto posto da financira, ajmo vidjeti koliko je moguće.

15:22:35 - Olga Muratti - Mislila sam da će se investitor ponašati sukladno dogovorima. Ovo je stvaranje preduvjeta da bi se moglo početi s realizacijom projekta kanalizacije. Neka mi netko kaže da sam u zabludi.Vrlo je grubo obećati, ljudi grade kuće misleći da će biti kanalizacije, a nje nema. To je strašno što se događa u Šipanskoj Luci. To ne mogu ni izgovoriti, a mi s tim živimo.

15:19:15 - Pero Vićan - Nigdje se ne spominje tko su vlasnici parcela. Nalazimo ih na zadnjoj stranici, ali po meni je to loše napisano. Mora pisati 'vlasništvo su Grada Dubrovnika'. Ako niste vi ovo pisali tražite od službenika da budu precizni i neka se traži objašnjenje zašto ćemo mi to platiti. Od prvog dana sva šipanska i šira javnost bila je impresionirana što će se učiniti na Šipanu.

15:17:41- Lukša Matušić - Bilo bi dobro saznati zbog čega nije izgrađen sustav na Šipanu. Očigledno je da će Grad Dubrovnik putem Vodovoda sve platiti. Koliko će to koštati Vodovod?

16. TOČKA Prijedlog zaključka o djelomičnom oslobađanju od plaćanja komunalnog doprinosa obveznika Barleca Djokaja iz Mokošice. - JEDNOGLASNO USVOJENA

15. TOČKA Prijedlog zaključka o prihvaćanju Strategije izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom Grada Dubrovnika za razdoblje od 2015. do 2020. godine. - JEDNOGLASNO USVOJENA

15:14:45 - Tatjana Šimac Bonačić - Koliko god govorimo o problematici osoba s invaliditetom, treba raditi još bolje. Moramo ih prihvaćati kao dio nas i ne smiju imati prepreke u životu. Ovo od gospodina Kristića bih shvatila kao jednu kampanju i to pozdravljam. Zapošljavanje osoba s invaliditetom je zakonski rješeno. Ove prepreke su zakonski riješene, no treba nama vremena da što više radimo na ovome. Predlažem prihvaćanje strategije.

15:10:39 - Miho Katičić - Ovim primjedbama i prijedlozima koje je iznio Maro Kristić već smo razgovarali i velik dio njih je već odrađen. Ova strategija je krovni dokument koji obuhvaća mjere i aktivnosti ne samo upravnih odjela, već i svih gradskih tvrtki i ustanova. Ono što je najuočljivije je proračun Grada Dubrovnika u koji će dobar dio ovih prijedloga biti ugrađen. Moram istaknuti odličan partnerski ugovor svih udruga koje skrbe o invalidima. Ono što se trudimo ispuniti je transparentnost prema javnosti. Niti jednu primjedbu nismo dobili na strategiju i to je rezultat cjelokupnog našeg rada. Nastavit ćemo opremati druge javne plaže, napravili smo specijalizirana vozila za prijevoz invalida. Strategija je jedan krovni dokument, a pozdravljam i vašu ideju za privatni sektor i možemo pokrenuti inicijativu.

15:05:57 - Maro Kristić - Strategija je kvalitetno napravljena, no postoje mjere kojima su se trebale dati jasne smjernice komunicirajući s Udrugama osoba s invaliditetom. Riječ je o mjerama koje bi svakodnevno olakšale njihov svakodnevni život. Riječ je o arhitektonskim potrebama primjerice postojanje prilagođenih ugostiteljskih objekata i plaža. Rješenje je da se nagradi svakog poduzetnika koji pristane omogućiti osobama s invaliditetom olakšan pristup. Činjenica je da se dosta toga napravilo, izjednačeni su civilni i invalidi Domovinskog rata što su dobre mjere. Ali mislim da svi skupa moramo sudjelovati i postoje sredstva kojima bi se potaknulo zapošljavanje tih osoba.

15:03:43 - Nastavlja se 9. sjednica. Prisutno 18 od 25 vijećnika. Imaju kvorum za nastavak.

Marija Njavro/Aida Čakić
Pero Vićan Aida Čakić
Gradsko vijeće 0 Aida Čakić
Gradsko vijeće 0 Aida Čakić
Gradsko vijeće 0 Aida Čakić
Sanja Putica Aida Čakić
Esad Čustović Aida Čakić
Mato Franković Aida Čakić
Andro Vlahušić Aida Čakić
Mato Franković Aida Čakić
Olga Muratti Aida Čakić
Gradsko vijeće 0 Aida Čakić
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Aida Čakić
  • Objavljen: 13.10.2015 14:47
  • Posljednja izmjena: 13.10.2015 15:09

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.