Kamionski promet riješio bi se trajektnom vezom koja će se uspostaviti na mjestu gradilišta Mosta Pelješac. Prema našim informacijama na lokacijama gdje je trebao početi i završiti Pelješki most bit će trajektna pristaništa na kojima će se se ukrcavati kamioni. Na taj način želi se iskoristiti ono što je dosada napravljeno u projektu izgradnje Pelješkog mosta. Prema službenim informacijama Hrvatskih cesta, za gradnju tog projekta dosada je utrošeno oko 138 milijuna kuna. Prema dostupnim informacijama na pelješkoj strani je pristanište skoro završeno, a s kopnene strane potrebno je obaviti još radova. Također se planira popravljanje dijelova brze ceste preko Pelješca.
Ministar prometa
Siniša Hajdaš Dončić u srijedu je za posjeta Dubrovniku poručio kako novca za gradnju Mosta Pelješac, ceste preko Pelješca i autoceste Ploče - Doli - Dubrovnik nema, te da je koridor Neum jedina realna mogućnost.
Njegove riječi izazvale u burne prosvjede dubrovačkih čelnika, posebice dubrovačkog župana koji inzistira na gradnji autoceste i gradnji mosta preko Pelješca. No, zagovaratelji tih projekata javnosti zaboravljaju kazati koliki je njihov troškovnik.
Gradnja Mosta Pelješac, ceste preko Pelješca do čvora Doli stajalo bi oko 5,5 miljardi kuna. Kad se tome doda 3,5 milijarde kuna (bez PDV-a) za izgradnju autoceste Dubrovnik - Doli dolazi se do iznosa od 9 milijardi kuna za spajanje dubrovačkog područja s ostatkom zemlje. I to je jeftinija varijanta jer ona skuplja, koja uključuje izgradnju mosta i ceste preko Pelješca sa četiri prometne trake, stajala bi oko bi oko 1,5 milijardu kuna više, piše Jutarnji list.
Alternativa ovom projektu je izgradnja oko 6 kilometara dugačkog zaštičenog koridora kroz Neum, Njegova cijena je oko 30 milijuna kuna. Hrvatska bi financirala njegovu gradnju u kojoj bi učestvovala hrvatska građevinska operativa i Hrvatska bi ga privremeno dobila u koncesiju. Koridor bi se koristio samo za prolaz osobnih automobila prema Dubrovniku. Koridor bi se izgradio u zaleđu Neuma, 7 do 8 kilometara od sadašnje magistrale. Isti će bi ti u potpunosti ograđen žicom uz senzore i videonadzor a nadzor će imati Hrvatska i BiH policija.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.