Županijski HDZ

HDZ REAGIRAO NA PREMIJEROV POSJET LUCI PLOČE: Milanović je dorastao samo za obračune i ništa više!

Osim što je po tko zna koji put pokazao nepristojnost i nepoštivanje legitimno izabranih predstavnika lokalne i područne samouprave prilikom predizbornog stranačkog posjeta Pločama na račun poreznih obveznika, Zoran Milanović je pokušao prevariti građane Ploča u pogledu uloge i efikasnosti svoje vlade u ostvarivanju ključnih infrastrukturnih projekata za jug Hrvatske, te je izgovorio i niz neistina kojih bi se ozbiljan i vjerodostojan čovjek posramio.

HDZ REAGIRAO NA PREMIJEROV POSJET LUCI PLOČE: Milanović je dorastao samo za obračune i ništa više!
Pelješki most se godinama, do dolaska Milanovićeve Vlade, smatrao najvažnijim infrastrukturnim projektom u Republici Hrvatskoj, te je za njega izrađena sva projektna dokumentacija i osigurane su potrebne dozvole. Dolaskom Milanovićeve Vlade projekt je naprasno prekinut, u Hrvatskoj se nastojalo podijeliti stanovništvo oko njegove potrebe, te su predlagana nebulozna rješenja preko tuđih teritorija koja ni Europska Unija nije prihvatila.

U vezi s projektom rekonstrukcije i izgradnje spojne ceste za luku Ploče, premijer netočno tvrdi da je riječ o projektu ove vlade koja se radi putem kredita HBOR-a. Riječ je o projektu prethodne Vlade koji je davno trebao biti završen. No, u izgubljenom vremenu lošeg političkog kadroviranja, nereda i nerada, te rasipanja novca tijekom protekle četiri godine, izgubljena je mogućnost financiranja ovog projekta kako je to bilo planirano, pa je novac namijenjen financiranju novih razvojnih projekata iz Europskog fonda za regionalni razvoj praktično predan Hrvatskim autocestama za dovršetak ovog projekta (vidjeti ograničeni poziv Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture zatvoren 10. srpnja 2015. godine).

S obzirom na to da je premijer Milanović posjetio Lučku upravu Ploče, te je, općenito, u agitpropovskom maniru govorio o „redu, radu i zaokruženim financijskim konstrukcijama“, molili bismo ga da se očituje o sljedećim činjenicama:

-Kako i na čiji teret se planira financijski zatvoriti projekt izgradnje terminala za rasute terete u luci Ploče, budući da rok za iskorištavanje kredita Svjetske banke istječe 31.12.2015. godine;

-Može li Vlada objasniti zašto u projektu izgradnje terminala za rasute terete koji sa završetkom kasni više od 18 mjeseci nije naplaćena ni kuna penala? Tko je kriv za ovu činjenicu i za desetke milijuna prihvaćenih dodatnih radova?

-Jesu li članovi Upravnog vijeća Lučke uprave Ploče koje je imenovala Vlada RH izvijestili premijera i nadležnog ministra o svojoj nemoći u procjeni opravdanosti silnih milijuna kuna dodatnih radova koje na svakoj sjednici odobravaju?

-Podrazumijeva li SDP pod floskulom “uvođenja reda u Hrvatskoj“ činjenicu da politički dovedeni kadrovi i skupo izabrani voditelji projekta ne znaju odgovoriti, prilikom odobravanja dodatnih radova u višemilijunskim iznosima, jesu li izabrali najpovoljniju ponudu; upućujemo ga da čuje žalosnu istinu o tome putem tonskih zapisa sa sjednica Upravnog vijeća;

-Što „Vlada koja je uvela red u Hrvatsku“ misli poduzeti u pogledu naručivanja dodatnih radova u Lučkoj upravi Ploče bez odobrenja upravnog vijeća, suprotno statutu i ugovorima s voditeljima projekta i projektantskim nadzornim društvom?

-Je li riječ o odgovornom vođenju ili o tipičnoj lošoj propagandi, kad vodstvo Lučke uprave Ploče, nakon što se spoznaja o njihovim katastrofalnim učincima tijekom posljednje tri godine počela širiti, naručuje niz članaka o uspjesima svog vođenja projekta, dok istovremeno čak i hrvatska Vlada na svojoj sjednici u veljači ove godine projekt ocjenjuje „djelomično zadovoljavajućim“, te traži izvješća o daljnjem napretku svaka dva mjeseca.

Konačno, na koji način će se Milanović i Vlada opravdati pred pločanskom i sveukupnom hrvatskom javnosti zbog činjenica da je u njihovom mandatu uništen odjel za razvoj i investicije Lučke uprave Ploče, utrošeni milijuni kuna za razne voditelje projekta, pravne savjetnike itd., povećani troškovi u gotovo svim kategorijama za 20 do 30 posto,  a glavna investicija s naručenih 10 milijuna eura dodatnih radova još uvijek nedovršena?
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 05.10.2015 14:51

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.