Naglašeno je to na uvodu konferencije „Digitalizacija u zdravstvu te potencijali zdravstvenog turizma 365“, u organizaciji Županijske gospodarske komore Dubrovnik koja je okupila stručnjake iz područja digitalizacije, inovacija, zdravstva te turizma. Na konferenciji su izlagali dr. sc. Mazin Gadir, vanjski savjetnik za ministarstva zdravstva i tijela odgovorna za razvoj i provedbu transformacije zdravstvene i digitalne strategije (UEI), dr. sc. Anja Barešić, znanstvenica na Institutu Ruđer Bošković, koordinatorica Al4health.Cro projekta (RH), izv. prof. prim. dr. sc. Mario Bekić, ravnatelj OB Dubrovnik (RH), Ivana Kolar, savjetnica u turizmu, direktorica Julius Rose d.o.o. za savjetovanje u poslovnom upravljanju, vođenju investicijskih projekata i razvoju nove vrijednosti (RH) te dr. med. Rikard Lenz, ravnatelj privatne zdravstvene ustanove, poliklinike Marin Med (RH).
Naglašeno je kako svjetska populacija stari i sve više poseže za medicinskim uslugama te brigom za zdravlje i vitalnost čime se otvara posebni prostor za razvoj zdravstvenog turizma. Globalno izvješće o tržištu medicinskog turizma ukazuje da će tržište medicinskog turizma prema prihodima rasti 30% godišnje u razdoblju 2021. – 2026. Pandemija koronavirusa dodatno je povećala interes za ovaj oblik turizma i zemlje se sada bore za svakog gosta na međunarodnom tržištu.
Rastuću potražnju prate i povećana ulaganja u zdravstvenu infrastrukturu u koju se osim u infrastrukturu, zadnjih godina značajno ulaže i u područja digitalne transformacije i inovacije, robotiku i umjetnu inteligenciju. Tako Europski centar za digitalizaciju i inovacije u zdravstvu koji je osnovan u Hrvatskoj pruža snažnu potporu poslovnom sektoru u segmentu potpore prijave projekata, istraživanja, testiranja te stavljanja na tržište novih proizvoda i usluga. Upravo on može postati referentna točka za razvoj ovog sektora.
Sudionici Konferencije suglasni su da Hrvatska ima potencijala za razvoj digitalne transformacije zdravstvenog sustava, uz pretpostavku ubrzanja administrativnih procedura vertikalnog upravljanja. Također, unatoč jakoj konkurenciji, Hrvatska je vrlo atraktivna destinacija, posebno jaka u dentalnoj i estetskoj kirurgiji te oftalmologiji. Ono na čemu se dodatno može poraditi jest privlačenje značajnih investicija u ovaj segment turističke ponude te jasna marketinška komunikacija Hrvatske kao destinacije za cjelogodišnji zdravstveni turizam, čime bi se počeli rješavati problemi sezonalnosti poslovanja.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.