Turizam

Hrvatska najavljuje proširenja programa na WTM sajmu u Londonu

Na sajmu World Travel Market (WTM) u Londonu, Hrvatska turistička zajednica predstavlja svoju ponudu i najavljuje proširenja programa za sljedeću godinu. Ovaj važan događaj okuplja brojne partnere i pruža uvid u trendove koji će oblikovati turističku sezonu 2026.

Hrvatska najavljuje proširenja programa na WTM sajmu u Londonu

Početkom studenog tradicionalno se održava World Travel Market (WTM) u Londonu, jedan od najvećih i najvažnijih turističkih sajmova na svijetu na kojem i ove godine Hrvatska turistička zajednica predstavlja ukupnu hrvatsku turističku ponudu. Na sajmu, koji se održava od 4. do 6. studenog, sudjeluje hrvatska turistička delegacija predvođena ministrom turizma i sporta Tončijem Glavinom i direktorom HTZ-a Kristjanom Staničićem, a na hrvatskom štandu svoju ponudu predstavlja i 27 suizlagača.

Ministar Glavina ističe da ovaj sajam pruža vrijedan uvid u trendove koji će oblikovati turističku 2026. godinu, naglašavajući da Hrvatska nudi dobar odnos cijene i kvalitete. Hrvatska se prepoznaje kao visokokvalitetna destinacija koja daje vrijednost za uloženi novac, a istraživanje Britanskog udruženja putničkih agencija (ABTA) pokazuje da se Hrvatska nalazi u TOP 15 tržišta u koja Britanci žele putovati.

Tijekom prvog dana sajma, sastanci su vođeni s predstavnicima partnera kao što su Jet2.com, EasyJet Holidays i Britansko udruženje putničkih agencija (ABTA). Potpisan je Sporazum o suradnji između Hrvatske turističke zajednice i Jet2 grupacije, što dodatno potvrđuje rast interesa za hrvatske destinacije.

Podaci sustava eVisitor pokazuju da je s britanskog tržišta u Hrvatskoj tijekom prvih 10 mjeseci ostvareno 825 tisuća dolazaka i 4,1 milijuna noćenja, što predstavlja rast u odnosu na prošlu godinu. Britanci su najviše noćenja ostvarili u Dubrovačko-neretvanskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji.

Na WTM-u je također predstavljen novi kulturni program WTM Trend Fest, koji promovira gastronomiju, wellness i avanturu. Hrvatsku gastronomiju predstavljali su chef Rudolf Štefan i Ante Udovičić, ističući raznolikost lokalnih sastojaka i kreativnost hrvatske kuhinje.

Ove godine, hrvatski štand uključuje i kutak „Find your Pomalo“ koji predstavlja način života i opuštanje, a suizlagači uključuju turističke zajednice i druge institucije iz Hrvatske.

Hrvatska najavljuje proširenja programa na WTM sajmu u Londonu Ministarstvo turizma
Hrvatska najavljuje proširenja programa na WTM sajmu u Londonu Ministarstvo turizma
Hrvatska najavljuje proširenja programa na WTM sajmu u Londonu Ministarstvo turizma
Hrvatska najavljuje proširenja programa na WTM sajmu u Londonu Ministarstvo turizma

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.