Među ciljanim izmjena je i premještanje sportsko rekreacijske zone golfa (R1*) s lokacije Lisačke Rudine na lokaciju Tri Sestrice u Općini Dubrovačko primorje.
Hrvatski san Vicenca BlagajićaU uvali Tri Sestrice u mjestu Doli, trebao bi se izgraditi turistički kompleks, projekt nazvan 'Hrvatski san', koji je vrijedan, samo u prvoj fazi 1,5 milijardi eura, a u konačnici čak pet milijardi. Iza projekta stoji Profectus grupa Vicenca Blagajića, iz koje su prije dvije godine govorili kako su isplatili zadnje rate vlasnicima zemljišta te su tražili investitore, najavljivali izgradnju, no do danas u projektu nije bilo značajnijih promjena.
Među ciljanim izmjenama navedeno je još i proširenje ACI marine u Komolcu, planiranje čvora Karamatići i odmorišta PUO Pečine na brzoj cesti čvor Ploče – Luka Ploče kao te korekcije i prekategorizacije trasa županijskih i lokalnih cesta. Povećavaju se kapaciteti ugostiteljsko-turističke namjene izvan naselja (T2) Bili dvori u Općini Orebić i u planiranoj luci nautičkog turizma u Lovištu. Među izmjenama je i promjena statusa luke nautičkog turizma te ukidanje eksploatacijskog polja AGK “Humac” u Općini Lumbarda, kao i premještanje i povećanje potencijalne zone vjetroelektrane s lokacije Čukovica na lokaciju Mala Žaba u Općini Zažablje.
Zona "Tri sestrice“ prva je faza projekta Hrvatski san, smještena pored mjesta Doli, 27 km sjeverozapadno od Dubrovnika na ukupnoj bruto površini od čak 500 hektara. Zona uključuje sedam hotela, marinu za jahte i mega jahte od 400 vezova, 221 vilu, 500 apartmana, golf teren s 18 rupa, sportske terene, sajamski polivalentni centar, velike zelene površine, vinograde, maslinike, komercijalnu zonu s ekskluzivnim trgovinama, restoranima, barovima, muzejima, galerijama te novi aerodrom za poslovnu avijaciju na obližnjem platou Rudine.
Lako s prostorno – planskom dokumentacijomProšle su točno dvije godine od kada je Izmjenama i dopunama Prostornog plana Dubrovačko – neretvanske županije Blagaiću odobreno dodatnih 10 ha za izgradnju, zbog čega je turističkim zonama Rat i Budim u Banićima skinuto po 5 ha. Županija dubrovačko - neretvanska za ovu odluku je tada dobila suglasnost nadležnog Ministarstva graditeljstva, koje je vodila Marina Matulović Dropulić.
Bivša ministrica i Blagaić prethodno su se sukobili 'putem medija'. Blagaić je planirao izgradnju sadržaja i kapaciteta od 3 500 ležajeva na 45 ha, a Matulović Dropulić je projekt smanjila na 30 ha. Kompromisno rješenje u rekordno kratkom vremenu našlo se na 40 ha. No, zbog tog povećanja površine zone negdje je drugo te kapacitete trebalo smanjiti, kako je tu odluku objasnio župan Nikola Dobroslavić.
Malverzacije sa zemljištem?Prije tri godine u medijima se naveliko pisalo o tome kako Blagaić u ime Konstruktora i IGH mešetari zemljištem u Dolima. Ove vodeće tvrtke hrvatskoga građevinskog lobija imale su udio u tvrtkama iz grupe Vicenca Blagaića, te su navodno ubrzano kupovali zemljište na trasi tada planirane autoceste Dubrovnik - Doli za tri do deset eura po četvornom metru. Otkupljene parcele navodno su se nalazile na trasi buduće autoceste, spojnice s Pelješkim mostom, koji bi trebale graditi tvrtke IGH i Konstruktor, a zacrtana cesta je trebala ići preko te jefitno kupljene zemlje.
Projektant autoceste Dubrovnik - Doli Radićev je IGH, a glavni izvođač radova bi trebao biti Žderićev Konstruktor, a resorna ministrica u to vrijeme, kao i onda kada je Blagaiću povećan obuhvat projekta, bila je dioničarka IGH Marina Matulović Dropulić. Ove navodne malverzacije sa zemljištem u javnosti i medijima okončane su u siječnju 2010. kada su iz Profectus grupe priopćenjem objavili kako su se tvrtke IGH i Konstruktor povukle iz turističkog projekta Vincenca Blagaića, te da će se realizacija velikog posla nastaviti sa inozemnim partnerima. U priopćenju je tada također navedeno kako je 'Državno odvjetništvo na temelju provedenih izvida nedvojbeno utvrdilo kako je kupnja zemljišta u Općini Dubrovačko primorje provedena u potpunosti sukladno zakonu.'
Idemo daljeHrvatski san Vicenca Blagajića utihnuo je nakon velikih pompi 2010., pa je i ovakvo institucionalno mijenjanje Prostornog plana, makar i zbog jedne stavke kao što je golf, vjerojatno korak prema konačnom ostvarenju. Gradnja najluksuznijeg turističkog naselja na ovom dijelu Jadrana bila je najavljivana za kraj 2010. dok se za konačnu izgradnju i prihvat prvih turista spominjala 2015.
Vicenco Blagaić
Blagaić je tada govorio kako su na masterplanu radili neki od najpoznatijih svjetskih arhitekata i urbanista, među kojima Richard H. Evans iz Londona, koji gradi po cijelome svijetu, Daniel Libeskind, tvrtka SOM, Tom Wright, koji je osmislio najluksuzniji hotel na svijetu Burj Al Arab u Dubaiju, Steve Forest, koji je dizajnirao golf-teren te Oliver Grigić i mnogi drugi.
Uskoro ćemo vidjeti ostvaruju li se hrvatski snovi, ili se kao i obično samo sanjaju.