Hvarani su još od početka devedesetih zaokupljeni projektom izgradnje zrakoplovne luke na svome otoku, što je i logično s obzirom na to da nemaju nego zemljanu uzletnu stazu za sportske zrakoplove kod Vrbanja, dakle, u Faroskoj hori koja je sada pod zaštitom UNESCO-a.
Bivši premijer Zlatko Mateša je još 1997. godine, prigodom otvaranja novoizgrađenog trajektnog pristaništa u Zapadnoj luci Faros, obećao da će “već sljedećeg ljeta na Otoku sunca slijetati zrakoplovi s turistima”.
Međutim, to se nije dogodilo, ali je tadašnje Ministarstvo pomorstva, prometa i veza ipak pokrenulo geotehnička istraživanja terena, postupak odabira najpovoljnije lokacije, izradu studije utjecaja na okoliš, i drugo. Projekt je od samoga početka vođen netransparentno i politikantski, jer se pri donošenju važnih odluka zaobilazilo tijela jedinica lokalne samouprave, pa i “Zrakoplovnu luku otoka Hvara” d.d., u koju su osim njih bile uključene i relevantne hotelske tvrtke s tog područja.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.