Sudionici okruglog stola su bili predsjednica HUOJ-a Aleksandra Kolarić, savjetnica za informiranje i odnose s javnošću Hrvatske kontrole zračne plovidbe Marina Halužan, ravnateljica Dubrovačkih ljetnih igara Ivana Medo Bogdanović, zamjenik dubrovačko-neretvanskog župana Davorko Obuljen te GO SDP-a Dubrovnik Mladen Gojun.
Na početku rasprave o stanju struke odnosa s javnošću predsjednica HUOJ-a A. Kolarić održala je prezentaciju u kojoj je govorila o rezultatima ispitivanja unutar članova ove krovne PR udruge u Hrvatskoj. Tako je utvrđeno kako u PR struci dominira ženski spol i rana srednja dob djelatnika. Čak 96 posto članova ima završen fakultet, a dvije trećine radi više od pet godina u struci. Struka je visoko centralizirana jer čak 72 posto djelatnika u PR-u radi u Zagrebu. Od smjera obrazovanja i dalje dominira novinarstvo, pa je tako 45 posto članova imalo novinarsko iskustvo. Ta brojka ima trend smanjenja.
Navodeći kako 47 posto članova misli da struka PR napreduje u Hrvatskoj, A. Kolarić je dodala kako reputacija PR-ovaca „nije bajna“. To potvrđuje i činjenica da svega 21 posto ispitanika smatra kako je reputacija PR-a bolja danas nego prije tri godine. PR-ovcima je, navela je A. Kolarić, naštetila afera s „FIMI Media“, iako je bila riječ o marketinškoj agenciji, a ne PR. Kod zastupljenosti programa OSJ najvažnijim i najzastupljenijim ocijenjeni su odnosi s medijima.
Marina Halužan održala je prezentaciju o obrazovanju i zastupljenosti PR-a u državnoj upravi, a nakon toga su sudionici okruglog stola govorili o stanju PR-a u kulturi, politici i gospodarstvu. I. Medo Bogdanović govorila je o PR-u u kulturi i njegovom utjecaju na donošenje odluka, Gojun je govorio o angažmanu struke PR-a u SDP-u na prošlim lokalnim i unutarstranačkim izborima. Tako je zaključio kako stranka u kampanji nije angažirala nikoga od PR stručnjaka, što je za rezultat imalo „da kampanje nije ni bilo“, ali je dodao kako je on koristio struku PR-a u unutarstranačkim izborima na kojima je postao predsjednik dubrovačkog SDP-a. Obuljen je govorio o korištenju PR-a u hotelskoj grupaciji Hoteli Maestral te o političkom PR-u u županijskim kampanjama kojima je HDZ dva puta za redom ostvario sve bolji i bolji rezultat.
Također, bilo je govora i o situaciji s PR-om na našem području, kao i o transparentnosti zapošljavanja na mjesto PR-a, a kroz pet posljednjih slučajeva na području Županije- u gradskim tvrtkama „Vodovod“, „Vrtlar“ i „Dubrovački muzeji te u Općini Župa dubrovačka i Gradu Korčuli. Isto tako, govorilo se o činjenici i razlozima zašto vodeće tvrtke na jugu države i dalje nemaju zaposlenika za PR.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.