Dugo smo se čudili činjenici da Dubrovnik kao najpoznatiji hrvatski turistički simbol, za razliku od drugih, pa i manjih gradova na obali, nema klasični moderni šoping centar, ali uskoro bi i tome trebao doći kraj. Dubrovčani se trebaju strpiti još samo godinu dana i više neće morati do Zagreba, Splita ili Mostara po svoje omiljene krpice.
Izgradnja šoping centra koji će se prostirati na otprilike 29 tisuća kvadrata bruto površine trebala bi započeti početkom 2014. godine, a ono što je još važnije trebala bi završiti krajem iste.
'Dugo već pripremamo ovaj projekt i malo smo se u početku namučili oko parcela i privatnih vlasnika, ali polako papirologiju privodimo kraju i iza Nove Godine krećemo s radovima. Planiramo završiti do kraja 2014., najkasnije do 1. ožujka 2015. godine. To je zadnji rok dokad centar mora biti gotov', potvrdio nam je Pero Čučuk, direktor tvrtke SUB Dubrovnik koja je investitor projekta.
Lokacija gdje će se izgraditi trgovački centar u SrebrenomČučuk nam nije htio točno potvrditi koje robne marke će doći na krajnji jug Hrvatske jer svi ugovori još nisu dokraja ovjereni, međutim kazao nam je kako ponuda neće nimalo zaostajati za onom u Arena centru u Zagrebu samo što će naravno biti izložena u manjoj kvadraturi.
Evo samo nekih od marki koje se nalaze u Arena centru i koje možemo očekivati: H&M, New Yorker, Intimissimi, Calzedonia, Bershka, Adidas, Nike, Tom Tailor, Orsay, Replay, Amadeus, Mango, Zara, Converse, Mark&Spencer, Levis...
U sklopu novog centra izgradit će se i podzemna garaža te Maxi Konzum, još nam je kazao Čučuk koji je posebno istaknuo dobru suradnju sa Općinom Župom dubrovačkom kroz cijeli ovaj projekt. Dobru suradnju Općine i investitora istaknuo je i Jure Marić iz Odsjeka za komunalno gospodarstvo Župe dubrovačke koji također smatra kako je neophodno da Župa dubrovačka, odnosno Dubrovnik napokon dobije sve butige na jednom mjestu.
Ana Pavlović/Portaloko.hr
Ana Pavlović/Portaloko.hr
Ana Pavlović/Portaloko.hr
Ana Pavlović/Portaloko.hr
Ana Pavlović/Portaloko.hr