Hrvatska turistička zajednica, predvođena novom direktoricom Meri Matešić, odlučila je prekinuti skupu trogodišnju suradnju s čelisticom Anom Rucner. Pod vodstvom bivšeg direktora HTZ-a čelistica je postala hrvatski turistički brend.
Jutarnji list piše kako je na njene nastupe, snimanja i putovanja potrošeno 5,3 milijuna kuna. Toliko su ukupno stajali troškovi nastupa Ane Rucner, snimanja, skladbi, pa troškovi putovanja i smještaja, te usluge tehnike, produkcije, kao i izrade spotova, filmova i CD-a.
Krajem 2012. tadašnji ministar Veljko Ostojić zaustavio je putovanje na Havaje za direktora Bulića i čelisticu Rucner zbog smanjenja troškova. Tada je suradnja s Rucner okončana.
Tijekom 2010. Rucner je nastupala u Šangaju, Pekingu, Oslu, Rimu, Mumbaiju, New Delhiju, New Orleansu, New Yorku, u Umagu te na Saboru HTZ-a u Zagrebu. Iste te godine su se realizirale skladbe, spotovi i filmovi. Trošak je te godine iznosio 703.759,94 kuna.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.