Postoji razlika između izravne prevare u prehrambenoj industriji i lažnog marketinga. Nažalost, voćni sokovi podliježu i jednome i drugome, piše Yahoo Shine.
Markusa Lippa, direktor za standarde hrane u američkoj Pharmacopei (USP), pokazuje kako je sok od šipka vrlo često ništa drugo nego obična voda, boja i slatka aroma, premda je na ambalaži jasno naveden sok od šipka kao jedan od sastojaka. U ovoj kategoriji prevara nalazi se i sok od limuna, koji najčešće nije ništa više od zašećerene vode.
No Centar za znanost u javnom interesu (UISP) u više navrata optužio je tvrtke koje proizvode sokove za obmanjivanje potrošača te da prodaju, primjerice, 'stopostotni sok od trešnje i borovnice', u kojemu zapravo nema ni kapi trešnjina soka ili soka od borovnice. Takvi sokovi uglavnom su začinjeni umjetnim aromama, a sadrže uglavnom sok od jabuka ili grožđa kao jeftino punilo.
Iako su svi ti sastojci navedeni na etiketama, UISP kaže kako to nije ono što kupci očekuju kada kupuju određeni sok, pogotovo ako ga smatraju zdravijom varijantom od ostalih sokova.
Kako izbjeći ovakvu prevaru? Umjesto da pijete sok, radije jedite svježe voće. Osim što ćete biti potpuno sigurni u to što konzumirate, također ćete u organizam unijeti dodatne vitamine. Naime ako umjesto soka od naranče radije pojedete svježu naranču, u tijelo ćete unijeti i zdrava vlakna celuloze koja se inače ne nalaze u soku.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.