AERODROM

KAOS NA TUĐMANU Putnici sat vremena čekali u avionu, nisu smjeli van

Putnici u avionu Croatia Airlinesa koji su u nedjelju navečer doputovali iz Münchena proveli su skoro sat vremena u avionu na pisti zagrebačkog aerodroma prije nego što su se vrata aviona otvorila.

KAOS NA TUĐMANU Putnici sat vremena čekali u avionu, nisu smjeli van
Sletjeli nakon kraja radnog vremena zračne luke

Zašto?

"Na zagrebački aerodrom smo sletjeli sa zakašnjenjem jer je bilo nevrijeme, trebali smo poletjeti u 21.15, a sletjeti u 22.25, ali poletjeli smo s 20 do 25 minuta zakašnjenja pa smo toliko i kasnili u dolasku", kaže nam jedan od putnika. 

"U stvari, čak nismo puno kasnili, možda dvadesetak minuta. Kad smo stigli, pilot nam je rekao da je radno vrijeme zračne luke završilo u 22.30, čini mi se, a mi smo sletjeli malo nakon toga i da ćemo morati pričekati dok ne dođe netko zadužen za prihvat putnika. I da ne možemo izaći iz aviona iz sigurnosnih razloga", kaže naš sugovornik.

"Prolom oblaka iznad nas, a mi čekamo da nas netko prihvati"

Ima on još zanimljivih uspomena.

"Sjedili smo nekih sat vremena u avionu i čekali onaj mostić za iskrcaj putnika, da možemo izaći. Bilo je zaposlenih na aerodromu, ali, koliko sam shvatio, nije bilo tehničara ili tog nekog tko povezuje mostić s avionom", priča on, a nas zanima kakva je atmosfera bila u avionu.

"A kakva je bila, malo smo se smijali, malo bili napeti. Šta ćeš kad je tako. Bili smo sretni što smo uopće sletjeli jer je bilo nevrijeme u Austriji, Sloveniji i Hrvatskoj, pričalo se i da će otkazati let iz Münchena. Kad smo došli do Zagreba, bilo je već pomalo smiješno. Prolom oblaka iznad nas, a mi čekamo da nas netko prihvati. Klasično hrvatski", govori nam čovjek koji se nasjedio u avionu na pisti.

A je li im se itko ispričao?

"Jedino je pilot rekao nešto kao 'žao mi je što je došlo do ovoga', ali, koliko sam shvatio, nije bilo do Croatia Airlinesa", ističe.
Što kažu u Croatia Airlinesu?

O ovom događaju pitali smo i Croatia Airlines i Zračnu luku Franjo Tuđman.

Stigao je odgovor iz CA, a iz zračne luke su nam usmeno objasnili kako i oni stoje iza napisanog.
"Zbog privremene obustave usluga prihvata i otpreme zrakoplova Zračne luke Franjo Tuđman u kasnim večernjim satima 16. lipnja ove godine, posljedično je došlo do kašnjenja u iskrcaju putnika Croatia Airlinesa nakon slijetanja zrakoplova iz Frankfurta i Münchena te kašnjenja u ukrcaju putnika na odlaznim letovima tvrtke iz Zagreba u Skoplje, Dubrovnik, Split te Zadar i Pulu. Kompanija se ispričava svim putnicima s navedenih letova zbog neplaniranog poremećaja u putovanju, iako na razloge poremećaja nije mogla utjecati", odgovaraju iz CA.

Što je uzrok "privremene obustave usluga prihvata i otpreme zrakoplova" i "neplaniranog poremećaja", kao što vidimo, nije nam objašnjeno.
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Croatia Airlines
  • Objavljen: 21.06.2019 13:16
  • Posljednja izmjena: 21.06.2019 13:15
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.