Sletjeli nakon kraja radnog vremena zračne luke
Zašto?
"Na zagrebački aerodrom smo sletjeli sa zakašnjenjem jer je bilo nevrijeme, trebali smo poletjeti u 21.15, a sletjeti u 22.25, ali poletjeli smo s 20 do 25 minuta zakašnjenja pa smo toliko i kasnili u dolasku", kaže nam jedan od putnika.
"U stvari, čak nismo puno kasnili, možda dvadesetak minuta. Kad smo stigli, pilot nam je rekao da je radno vrijeme zračne luke završilo u 22.30, čini mi se, a mi smo sletjeli malo nakon toga i da ćemo morati pričekati dok ne dođe netko zadužen za prihvat putnika. I da ne možemo izaći iz aviona iz sigurnosnih razloga", kaže naš sugovornik.
"Prolom oblaka iznad nas, a mi čekamo da nas netko prihvati"
Ima on još zanimljivih uspomena.
"Sjedili smo nekih sat vremena u avionu i čekali onaj mostić za iskrcaj putnika, da možemo izaći. Bilo je zaposlenih na aerodromu, ali, koliko sam shvatio, nije bilo tehničara ili tog nekog tko povezuje mostić s avionom", priča on, a nas zanima kakva je atmosfera bila u avionu.
"A kakva je bila, malo smo se smijali, malo bili napeti. Šta ćeš kad je tako. Bili smo sretni što smo uopće sletjeli jer je bilo nevrijeme u Austriji, Sloveniji i Hrvatskoj, pričalo se i da će otkazati let iz Münchena. Kad smo došli do Zagreba, bilo je već pomalo smiješno. Prolom oblaka iznad nas, a mi čekamo da nas netko prihvati. Klasično hrvatski", govori nam čovjek koji se nasjedio u avionu na pisti.
A je li im se itko ispričao?
"Jedino je pilot rekao nešto kao 'žao mi je što je došlo do ovoga', ali, koliko sam shvatio, nije bilo do Croatia Airlinesa", ističe.
Što kažu u Croatia Airlinesu?
O ovom događaju pitali smo i Croatia Airlines i Zračnu luku Franjo Tuđman.
Stigao je odgovor iz CA, a iz zračne luke su nam usmeno objasnili kako i oni stoje iza napisanog.
"Zbog privremene obustave usluga prihvata i otpreme zrakoplova Zračne luke Franjo Tuđman u kasnim večernjim satima 16. lipnja ove godine, posljedično je došlo do kašnjenja u iskrcaju putnika Croatia Airlinesa nakon slijetanja zrakoplova iz Frankfurta i Münchena te kašnjenja u ukrcaju putnika na odlaznim letovima tvrtke iz Zagreba u Skoplje, Dubrovnik, Split te Zadar i Pulu. Kompanija se ispričava svim putnicima s navedenih letova zbog neplaniranog poremećaja u putovanju, iako na razloge poremećaja nije mogla utjecati", odgovaraju iz CA.
Što je uzrok "privremene obustave usluga prihvata i otpreme zrakoplova" i "neplaniranog poremećaja", kao što vidimo, nije nam objašnjeno.