– Baš ništa! Da ne znaju kako kiša kroz ventilaciju curi i di se uvuklo. Nisu rekli niti “izvini”. Niti da su ženi s djecom uopće ponudili naprijed mjesto. Ništa! Beba joj ima možda 9 mjeseci i curica 4-5 godina s njom. Totalno su nas izignorirali. Bili su prezauzeti držati kišobran šoferu da može voziti. Najjadnije je to što nije dao ženi da sjedne naprijed kako bi mogao on odspavati.
Pitali smo suvozača/konduktera odmah, dečko pokraj mene je tražio da nam se refundira lova. Samo je odgovorio „da ne zna on“ i samo otišao naprijed, a mi smo se sami nekako razmjestili po busu da smo na suhom. Netko je sjeo na torbu, jaketu, tko je što imao. Mene je spasila ova moja platnena torba, jer mi je bila iznad u onom pretencu, sva je mokra – žali se čitateljica.
Portal Morski.hr je kontaktirao brojne nadležne za ovaj slučaj i zatražio očitovanje, a operater na službenoj Facebook stranici Croatiabusa ih je uputio također na e-mail adresu koja navodno služi za ovakve slučajeve.
Pitali su: „U kojoj stanici za tehnički pregled je takav autobus dobio dozvolu za prometovanje i tko je jučer takvom autobusu odobrio prevoziti putnike, među kojima je bilo i djece?“
Do zaključenja ovog teksta nisu dobili apsolutno nikakav suvisao odgovor, a operaterka na besplatnom broju 0800 910 005 zamolila je za nekoliko minuta vremena kako bi ih povratno nazvala i uputila na e-mail pravne službe s koje niti jedan odgovor nije pristigao.
Fotografije pogledajte ovdje.