Pismo čitateljice koja je tu večer bila gost u restoranu prenosimo u cijelosti.
„U ponedjeljak u 22.30 sjeli smo za jedan od stolova u restoranu gdje smo se nadali ljetnu večer provesti u ugodnom obroku uz čašu vina. Da se to neće obistiniti, bilo nam je jasno već nakon nekoliko minuta. Vrijedi napomenuti da, iako je bilo relativno kasno, nismo bili jedini u restoranu već je nekoliko stolova bilo popunjeno, a ljudi su i dalje dolazili. Po dolasku nam se obratila konobarica vidno očekujući da naručimo samo piće. Zamolivši je da nam donese menije, naručili smo inćune, pržene lignje, crni rižot te bocu vina s mineralnom. Na to nam je konobarica napomenula kako će nam se vino točiti u bokal. Tu je već krenulo po krivu.
U svega nekoliko minuta, na stol smo dobili vino, lignje sa žara te crni rižot. Potom smo spomenutu konobaricu napomenuli na zaboravljeno odnosno mineralnu i inćune koji su trebali služiti kao predjelo te na pogrešku s lignjama. Donijela je mineralnu te se ljubazno ispričala. Lignje sa žara u kratkom je roku zamijenila prženima uz izliku kako je kuhinja pogriješila, ne ona. Nade su nam porasle, no jednostavno nam nije bilo suđeno.
Nakon što nam je konobarica oblijetala stol nadajući se da ćemo ubrzo otići, naručili smo račun koji je bio pravi hladan tuš. Naime, umjesto vina koje smo naručili, obračunato nam je 110 kuna skuplje. Cijena koja se nalazila na računu nije niti izlistana na meniju čime je naše iznenađenje bilo više. Je li to bio razlog što nam se točilo u bokal, ne znamo, no u šoku smo dozvali sinjorinu i objasnili joj o čemu se radi. Vidno iznervirana, rekla nam je kako nam se točilo to skuplje. Budući da nam nije prvi put da pijemo vino, svakako smo u stanju razaznati što smo pili, pogotovo kada se radi o tako velikoj razlici. Nije nam se ispričala već je zovnula kolegu te pred nama s njim raspravljala o tome što će učiniti davši nam do znanja da je pogreška naša, ne njena.
Problematična konobarica povukla se do šanka gdje je razgovarala sa šefom. Potom je on došao do našeg stola i ljubazno upitao što se dogodilo na što smo mu objasnili čitavu situaciju te je on rekao kako će sve ubrzo riješiti. Otišao je do šanka te nam je konobarica nakon nekog vremena bez riječi donijela dva računa na stol. Ponovno nam je obračunata viša cijena, ovaj put za 45 kuna, no nismo se bunili već platili i otišli ne usudivši se više raspravljati jer ipak smo izašli u potragu za dobrim provodom te nam incident nije bio jedan od ciljeva.
Što se točno dogodilo da je tako uznemirilo konobaricu, nikome od nas nije jasno. Svakako treba uzeti u obzir da je vjerojatno bila umorna nakon dugog radnog dana, no to je ipak ne opravdava za sasvim neugodan tretman gostiju. U cijeloj večeri prepunoj pogrešaka, čuli smo jednu jedinu ispriku i to nakon zaborava mineralne. Uzevši u obzir sve s čime smo se tu večer susreli, zasigurno smo zaslužili barem malo simpatije budući da nismo tražili posebnu već sasvim regularnu uslugu. Što reći nego da se nadamo kako će konobarica naći način kako bi se nosila s pritiskom i lošim danima jer svi ih mi imamo, no rad u ugostiteljstvu zahtjeva nešto više, zahtjeva pristojnost i pokoji osmijeh te izostanak spomenutih grešaka.“