Ima i onih u Hrvatskoj koji se usuđuju suprotstaviti svemoćnom Milanovićevom Terminatoru, kako neki mediji i portali nazivaju ministra financija zasluženog za opće blagostanje u ovoj zemlji na rubu suza, Slavku Liniću. Nema ih puno no zato svaki izuzetak posebno raduje i pokazuje kako ovaj režim nije bez svojih slabih točaka kada je u pitanju medijsko idolpoklonstvo. Zamislite diletantizma, Hrvatska je na rubu gladi a mediji građanima kao najvažniju temu serviraju nevjerojatno bogatu englesku kraljevsku obitelj. Da čovjek ne povjeruje kakvo se sve sranje prodaje na kioscima i to uz subvenciju iz džepova opljačkanog hrvatskog naroda.

No, vratimo se mi fiskalnom agentu Slavku Liniću. Naime, sudac Kolakušić zatražio je jučer ocjenu ustavnosti Zakona o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi (ZFPN)., što je dakako 'oduševilo' našeg ministra do te mjere da je odlučio sazvati još jedno obraćanje naciji. Je li na pomolu nova objava rata svemoćnog riječkog šerifa kakav je već najavio i nekim sindikatima' Podsjetimo, Linić, junak obrane Hrvatske, koju je branio na prvim linijama, na Sušaku, najavio je rat sa žrtvama, u kojem će biti poginulih i stradalih te je napomenuo kako među takvima njega neće biti s obzirom da je on 'u ratu opasan čovjek'. Srećom, neki se ne boje Linićevih ratnih i inih prijetnji, što će ih više biti u Hrvatskoj to će i Linić biti sve očajniji, očito mu ni Ninoslav Pavić, inače rastrošni legalni ratni profiter, više ne može pomoći. - Ima sudaca koji sebi dozvoljavaju da mogu raditi što god hoće na štetu društva – rekao je Linić, što u prijevodu znači kako se neki u suci u Hrvatskoj drže zakona kao pijani plota, kako je običavao govoriti ratni i svaki drugi zločinac Josip Broz Tito, koji je, da podsjetimo, nestašne suce držao pod kontrolom svojih tajnih službi.
- S obzirom na veliki i opravdani interes javnosti, očitujem se da sam tijekom postupanja u sudskim postupcima povodom prijedloga za sklapanje predstečajnih nagodbi, stekao osobno uvjerenje da pojedine odredbe tog Zakona i njihova primjena u konkretnim predmetima predstavljaju povredu Ustava RH i drugih zakona na štetu vjerovnika, državnog proračuna RH, a time i svih građana RH, dok pojedinim vjerovnicima omogućuju povoljnije uvjete ostvarivanja njihovih potraživanja, te sam sukladno svojoj savjesti i povjerenoj dužnosti suca bio dužan donijeti odluku o zastajanju s postupkom do odluke Ustavnog suda RH o zahtjevu za ocjenu suglasnosti pojedinih njegovih odredbi s Ustavom RH.
Predmetna uvjerenja o ustavnosti pojedinih odredbi Zakona biti će sadržana u Zahtjevu za ocjenu ustavnosti, koji je pred dovršetkom te će isti uskoro biti predan Ustavnom sudu RH.
Ocjenu Ustavnosti pojedinog Zakona potrebno je promatrati kroz oblike njegove primjene u konkretnim sudskim predmetima, te njegovu refleksiju na prava građana i pravnih osoba. Temeljem osobnog iskustva predviđao sam određene negativne posljedice tog Zakona, ali razmjere zloupotrebe tog Zakona uistinu je bilo teško predvidjeti, te su isti uočeni tek u radu na predmetima, slijedom čega nisam mogao ranije utvrditi neustavnost odredbi Zakona, niti podnijeti Zahtjev za ocjenu ustavnosti.
Osobno želim vjerovati u dobre namjere prilikom donošenja zakona, te želim istaknuti da sam podržavao početnu ideju predstečajnih nagodbi, međutim primjena tog Zakona prema mojoj ocjeni dovela je do povreda Ustava RH i ostalih Zakona RH.
Izjava hrvatskog političara, jučer objavljena u medijima, da je u ranijem tijeku postupka pred Financijskom agencijom pribavljeno 15.000 stranica spisa, a da sam ja kao sudac Trgovačkog suda u Zagrebu, samo trebao donijeti rješenje kojim potvrđujem predstečajnu nagodbu, vjerojatno najbolje govori o suspektnoj ustavnosti Zakona koji hrvatskim sucima oduzima pravo da budu suci i primjenjuju propise Republike Hrvatske, po principu "vidim, a ne smijem vidjeti".

U odnosu na navod istaknut u medijima da sam imao preko 100 dana za postupanje u predmetu predstečajne nagodbe Dalekovod d.d., ističem da je prijedlog za sklapanje predstečajne nagodbe podnesen 26. travnja 2013., odnosno preuranjeno, jer je rješenje o prihvaćanju plana steklo svojstvo izvršnosti tek 31. svibnja 2013., te da prijedlog nije sadržavao temeljni dokument za postupanje po istom. Naime isti je podnesen bez sadržaja teksta predstečajne nagodbe koji je dužnik želio sklopiti s vjerovnicima. Predlagatelj je sadržaj prijedloga predstečajne nagodbe u spis predmeta dostavio 3. srpnja 2013. nakon što je rješenjem pozvan da ga dostavi. Predlagatelj je u sudski spis predmeta dostavio sadržaj prijedloga nagodbe koji sadrži 1950 stranica teksta. Uvidom u isti utvrđeno je da ima nedostatke te je predlagatelj ponovno rješenjem pozvan da dostavi ispravljeni prijedlog i očituje se o određenim dijelovima prijedloga nagodbe. Ispravljeni prijedlog je predlagatelj dostavio 16. srpnja 2013., Slijedom navedenog proizlazio da sam od zaprimanja potpunog prijedloga za meritorno postupanje u rečenom predmetu imao 5 umjesto spomenutih 100 dana.
Nadalje, potrebno je istaknuti kako do današnjeg dana u sudski spis predmeta nije dostavljen spis predmeta koji se vodio pred Financijskom agencijom, odnosno FINA nije postupila po rješenju Suda kojim je pozvana da isto učini.
Prilikom donošenja odluke o zastajanju s postupkom, u predmetu sklapanja predstečajne nagodbe, koristio sam terminologiju iz članka 37. stavak 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine" broj 99/99, 29/02 i 49/02) kojim je određeno je "da ako sud u postupku utvrdi da … pojedina odredba zakona nije suglasna s Ustavom, zastat će s postupkom i podnijeti Ustavnom sudu..."
Sudac pojedinac ne odlučuje o činjenici je li određeni zakon u suglasan ili nije s Ustavom RH, jer je to u izričitoj nadležnosti Ustavnog suda RH, ali je dužan koristiti se zakonskim terminima[/I] – odgovorio je nestašni sudac Slavku Liniću.
Naravno, kao 'tuk na utuk' i Linić je najavio svoj odgovor na odgovor, a Linić je u Hrvatskoj vlast koja ne bi trebala, pa ipak očito ima.