Dubrovačko komunalno nadigravanje

Korda o 'Libertasu': Trebalo bi nas poslati na psihijatriju da pristanemo na ovakav dogovor!

Dubrovački javni gradski prijevoznik Libertas , sada već predmet višegodišnjih prijepora između grada Dubrovnika i ostalih suvlasnika, odnosno općina, mogao bi ponovno puniti medijski prostor.

Korda o 'Libertasu': Trebalo bi nas poslati na psihijatriju da pristanemo na ovakav dogovor!

Kako doznajemo krajem prošlog tjedna  predstavnici Općine Konavle  došli su u prostorije Libertasa, kako bi  se konačno dogovorili, no to se na kraju nije dogodilo zbog, kako neslužbeno doznajemo novih promijenjenih izračuna koji su prezentirani od strane Libertasa, a nisu prihvatljivi Općini Konavle, koja se u ovom odnosu iskristalizirala kao jedan od gorućih problema Gradu Dubrovniku.

Prema dostupnim informacijama, prijepor je nastao oko unutaropćinskih linija na kojima trenutno prometuje Libertas, a na kojima je kao trošak poslovanja prikazana cifra od 1,5 milijuna kuna. Ona je prema stavu Općine Konavle, prevelika za tri unutaropćinske linije.

Načelnik Općine Konavle, Luka Korda, potvrdio nam je da je općina prošlog tjedna pokušala sklopiti dogovor s Libertasom.

„Dakle riječ je o tri unutaropćinske linije, koje trenutno radi Libertas, ali ova situacija više sliči na karneval nego na ozbiljan dogovor. Nije nama cilj srušiti Libertas, ali oni se ponašaju rastrošno. Općine tu tvrtku subvencioniraju milijunskim iznosima, oni svako dva dana kupuju novi autobus, i onda nam nude duplo veću cijenu nego privatnik“ kazao je Luka Korda.

"Mi te novce koje Libertas traži nemamo. Teška su vremena došla, neka se u Libertasu dogovore između sebe i prestanu biti rastrošni“, zaključio je Korda.

Alternative

"Kada netko nudi 7,5  kuna po kilometru, a Libertas traži 15, pa trebalo bi nas na psihijatriju poslati da pristanemo na to. Kupili smo autobuse kada je trebalo, za neke plaćamo leasing još uvijek. Danas ćemo poslati ponudu u kojoj  nudimo dvije kune po kilometru više nego što bi naplaćivao privatnik na istim linijama, a ako Libertas ne pristane, raspisat ćemo natječaj“, jasan je Korda.

No, i tu se već pojavila sumnja kako će taj mogući natječaj dobiti lokalni autoprijevoznik Đuraš.

„Dobit će ga onaj tko na natječaju bude najpovoljniji, najjeftiniji i najkvalitetniji. U kontaktu smo sa svim prijevoznicima, pa i sa Đurašem, ali natječaj će biti javni, može se javiti i Libertas i Čazmatrans, tko god hoće“, zaključio je Korda.

A hoće li se ovo pokazati kao uvod u gubljenje županijskih linija poput one koja prometuje prema Cavtatu, na kojoj Libertas ostvaruje prihod koji nije zanemariv, ostaje za vidjeti, jer je to ipak u sferi djelovanja Dubrovačko neretvanske županije.

  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 02.09.2014 10:49
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.