"Recept je vrlo jednostavan – ubaciš seksualne sadržaje u spot i riješio si stvar. To je ne samo jednostavno, već i poprilično lijeno. Takve stvari pokazuju da se zasigurno radi o nedostatku talenta izvođača", naglasio je Stock.
Dodao je kako se u većini slučajeva seksualnošću u spotovima služe Američke pop zvijezde. Lady Gaga i Rihanna, tvrdi Stock, vrlo su "droljaste", što izravno utječe na mlade djevojke koje su im najjednostavnija i najčešća meta.
"Adele nikada nije pristala na takvo što. Ona je talentirana i jednostavno se ne želi spuštati na taj nivo. Mogu reći da je ta praksa počela prije 15 godina, prije nije bilo takvog nečeg. Barem ne u tolikoj mjeri", kaže Stock.
Andrew Harrison, urednik Q magazina, rekao je u intervjuu za "The Independent", kako su Stockovi stavovi zastarjeli i kako su se pop hitovi atraktivnih pjevačica oduvijek vrtjeli oko seksa. Naglasio je kako glazba Lady Gage ne cilja prvenstveno na djecu, već na tinejdžere i odrasle koji razumiju zbog čega se u spotovima koristi seksualnost.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.