Riječ je o javnom gradskom prijevozu - "transportnoj arteriji" grada Dubrovnika koja godišnje preveze 10 milijuna putnika, a u ljetnim mjesecima čak i do 44.000 putnika dnevno.
Preseljenjem na novu lokaciju Libertas Dubrovnik osigurao je najsuvremenije tehničke i poslovne preduvjete za unapređenje i razvoj svoje djelatnosti, ali i ono najbitnije, započeo je i s digitalnom transformacijom svog poslovanja u suradnji sa Hrvatskim telekomom.
Hrvatski telekom strateški je tehnološki partner grada Dubrovnika u svim projektnim aktivnostima njegove digitalne transformacije, poznatim pod imenom Dubrovnik Smart City, a sve aktivnosti provode se sukladno usvojenoj Strategiji razvoja pametnog Grada Dubrovnika.
Preduvjet svake digitalne transformacije svakako je kvalitetna infrastruktura lokalne informacijske i komunikacijske mreže visoke propusnosti i osiguran stabilan i kvalitetan pristup konvergentnoj platformi različitih usluga u nepokretnim i pokretnim telekomunikacijskim mrežama.
"Libertas Dubrovnik utrošio je više od 8,5 km mrežnog kabela kako bi izgradio lokalnu Gigabitnu mrežu na svojoj novoj lokaciji, a u suradnji sa Hrvatskim telekomom započeli smo i s optičkim povezivanjem 141 autobusne stanice sa našom centralnom lokacijom u Komolcu. Cilj do 2020 godine je svaku našu autobusnu stanicu pretvoriti u centralnu informativnu i servisno-prodajnu točku kao i besplatnu wi-fi zonu za sve naše građane i mnogobrojne turiste. Na našim autobusnim stanicama tako će se na automatima moći kupiti autobusne karte, karte za muzeje, izložbe, predstave, koncerte, turistička kartica DUCARD i mnoge druge stvari, a naš dubrovački pokaz u kombinaciji sa spomenutom mrežnom tehnologijom i našom povezanošću sa svim komunalnim društvima i gradskim kulturnim i drugim institucijama postaje temeljni medij za uspostavu dubrovačke građanske kartice za naše građane", izjavio je Đuro Deranja direktor Libertasa Dubrovnik.
Već od danas Libertas Dubrovnik u svom poslovanju više ne koristi klasične fax uređaje nego uslugu fax-a u oblaku, a u primjeni je i usluga Hrvatskog telekoma Virtualni Call Centar koja podiže razinu kvalitete usluge komuniciranja građana sa Libertasom bez ikakvih investicijskih troškova za Libertas. Suvremeni sustav video nadzora i kontrole pristupa su također u fazi realizacije.
"Iznimno sam zadovoljan što Grad Dubrovnik sa svojim komunalnim društvima nastavlja kontinuirano provođenje Strategije Pametnog Grada i što se sustavno, najkvalitetnijom mrežom i pristupnom tehnologijom na jedinstvenoj informacijskoj i komunikacijskoj platformi povezuju ljudi, stvari i poslovni procesi. Hrvatski telekom jedini, u ovom trenutku, može gradovima ponuditi ovako složeni mrežno-platformski sustav i ponosan sam, kao zaposlenik Hrvatskog telekoma, ali i kao građanin Dubrovnika, da moja kompanija, ali i ja osobno, možemo kvalitetno pridonijeti u realizaciji digitalne transformacije Grada Dubrovnika", izjavio je Renato Totić, manager za ključne korisnike i voditelj projekta Dubrovnik Smart City unutar Hrvatskog telekoma"
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.