Preseljenjem u Komolac

Libertas započeo s digitalnom transformacijom i poboljšanjem usluge komuniciranja s građanima

"Libertas Dubrovnik, najveće komunalno društvo u vlasništvu Grada Dubrovnika službeno obilježilo preseljenje na novu poslovnu lokaciju u Komolcu koja se rasprostire na čak 13.000 četvornih metara i koja se nalazi u srcu industrijske i servisne zone Grada Dubrovnika.

Libertas  započeo s digitalnom transformacijom i poboljšanjem usluge    komuniciranja s građanima
Riječ je o javnom gradskom prijevozu - "transportnoj arteriji" grada Dubrovnika koja godišnje preveze 10 milijuna putnika, a u ljetnim mjesecima čak i do 44.000 putnika dnevno.

Preseljenjem na novu lokaciju Libertas Dubrovnik osigurao je najsuvremenije tehničke i poslovne preduvjete za unapređenje i razvoj svoje djelatnosti, ali i ono najbitnije, započeo je i s digitalnom transformacijom svog poslovanja u suradnji sa Hrvatskim telekomom.

Hrvatski telekom strateški je tehnološki partner grada Dubrovnika u svim projektnim aktivnostima njegove digitalne transformacije, poznatim pod imenom Dubrovnik Smart City, a sve aktivnosti provode se sukladno usvojenoj Strategiji razvoja pametnog Grada Dubrovnika.

Preduvjet svake digitalne transformacije svakako je kvalitetna infrastruktura lokalne informacijske i komunikacijske mreže visoke propusnosti i osiguran stabilan i kvalitetan pristup konvergentnoj platformi  različitih usluga u nepokretnim i pokretnim telekomunikacijskim mrežama.

"Libertas Dubrovnik utrošio je više od 8,5 km mrežnog kabela kako bi izgradio lokalnu Gigabitnu mrežu na svojoj novoj lokaciji, a u suradnji sa Hrvatskim telekomom započeli smo i s optičkim povezivanjem 141 autobusne stanice sa našom centralnom lokacijom u Komolcu. Cilj do 2020 godine je svaku našu autobusnu stanicu pretvoriti u centralnu informativnu i servisno-prodajnu točku kao i besplatnu wi-fi zonu za sve naše građane i mnogobrojne turiste. Na našim autobusnim stanicama tako će se na automatima moći kupiti autobusne karte, karte za muzeje, izložbe, predstave, koncerte, turistička kartica DUCARD i mnoge druge stvari, a naš dubrovački pokaz u kombinaciji sa spomenutom mrežnom tehnologijom i našom povezanošću sa svim komunalnim društvima i gradskim kulturnim i drugim institucijama postaje temeljni medij za uspostavu dubrovačke građanske kartice za naše građane", izjavio je Đuro Deranja direktor Libertasa Dubrovnik.

Već od danas Libertas Dubrovnik u svom poslovanju više ne koristi klasične fax uređaje nego uslugu fax-a u oblaku, a u primjeni je i usluga Hrvatskog telekoma Virtualni Call Centar koja podiže razinu kvalitete usluge komuniciranja građana sa Libertasom bez ikakvih investicijskih troškova za Libertas. Suvremeni sustav video nadzora i kontrole pristupa su također u fazi realizacije.

"Iznimno sam zadovoljan što Grad Dubrovnik sa svojim komunalnim društvima nastavlja kontinuirano provođenje Strategije Pametnog Grada i što se sustavno, najkvalitetnijom mrežom i pristupnom tehnologijom  na jedinstvenoj informacijskoj i komunikacijskoj platformi povezuju ljudi, stvari i poslovni procesi. Hrvatski telekom jedini, u ovom trenutku, može gradovima ponuditi ovako složeni mrežno-platformski sustav i ponosan sam, kao zaposlenik Hrvatskog telekoma, ali i kao građanin Dubrovnika, da moja kompanija, ali i ja osobno, možemo kvalitetno pridonijeti u realizaciji digitalne transformacije Grada Dubrovnika", izjavio je Renato Totić, manager za ključne korisnike i voditelj projekta Dubrovnik Smart City unutar Hrvatskog telekoma"

 
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Aida Čakić
  • Objavljen: 13.05.2017 09:37
  • Posljednja izmjena: 13.05.2017 09:26

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.