Pretpostavlja se da kovčeg nisu ukrcali jer su imali dovoljno prtljage putnika na tom letu, a bizarno je zvučalo njihovo neslužbeno objašnjenje da im je prevelik. Na inzistiranje pogrebnika i članova obitelji, poslali su ga bez puno objašnjenja idućim avionom u Zagreb.
Zamijenjena za prtljagu
Podsjetimo, nakon duge i teške bolesti, Sanja je preminula u New Yorku i prema vlastitoj želji trebala je biti pokopana u Metkoviću.
Međutim, pokojna Sanja u Frankfurtu je zamijenjena nečijom prtljagom i tijelo joj nikada nije stiglo u Split.
Da stvar bude još gora, Croatia Airlines nije službeno obavijestio nikoga, nego je pogrebnik
Krešimir Jelić, koji je bio zadužen za organizaciju pogreba u Metkoviću, svojim privatnim kanalima doznao da je tijelo pokojnice ostalo u Frankfurtu.
– U Metkoviću smo sve organizirali, tiskali osmrtnice s datumom i satom posljednjeg ispraćaja, dali obavijest u Slobodnu Dalmaciju ne znajući da je pokojnica u Frankfurtu. Moj je sin već bio pošao u Split da, prema dogovorenom rasporedu, preuzme kovčeg – govori Jelić, koji se nikako ne može načuditi neprofesionalnosti naše nacionalne aviokompanije.
Pogrebnik Krešimir Jelić i brat preminule Mario Batinović traže ispriku, ali im se iz Croatia Airlinesa nitko ne javlja Lijes je avionom Lufthanse iz SAD-a stigao do Frankfurta bez ikakvih problema, uz uobičajene carinske kontrole i formalnosti, da bi problemi počeli kada ga je trebao preuzeti Croatia Airlines.
– Uredno smo platili let za kovčeg u iznosu od 2500 dolara. Nitko nam ništa nije rekao. Da su kazali da se ne može ukrcati za Split, mi bismo pristali na Zagreb ili Dubrovnik, a otvorena je bila i opcija da pogrebnik pođe po njega u Frankfurt.
Međutim, kako je sve formalnosti rješavao hrvatski konzulat, mislili smo da neće biti problema i pristali na iskrcaj u Splitu – govori nam brat pokojne Sanje,
Mario Batinović, koji je, kao i ostali članovi obitelji, ogorčen ponašanjem Croatia Airlinesa.
– Kada smo doznali da se Sanja nalazi u Frankfurtu, bili smo očajni. Slijedili su sati iščekivanja i očaja. Nismo znali kako će se to okončati, a cilj nam je bio da njezine posmrtne ostatke u Metković dovezemo do sprovoda, koji je bio zakazan za utorak u 17 sati na groblju svetog Ivana, i uspjeli smo u tome – kaže Mario.
Od Croatia Airlinesa ne traži puno. Samo ispriku i nadoknadu troškova prijevoza od Zagreba do Metkovića. Međutim, ni treći dan od nemilog događaja nitko im se službeno nije javio.
– Ako nisu mogli primiti kovčeg, trebali su nam reći pa bismo se snalazili drukčije, a ovako ne znam. Riječ je o članu naše obitelji, a ne nekakvoj prtljazi koja je ostavljena i zaboravljena na nekom aerodromu.
Može se pogriješiti, ali ti ljudi nisu pokazali nikakvo razumijevanje za rješenje problema. Lufthansa je svoj dio posla obavila, ogorčen je Mario Batinović