- Da je godina izazovna, pokazala je i predsezona zbog vremena i puno okolnosti koje nam ne idu u prilog. Ipak, mi smo marketinškim i drugim aktivnostima postigli to da je iza nas iznimno uspješna predsezona s oko pet posto više dolazaka i 4,5 posto više noćenja. Tim tempom idemo dalje, u kontaktu s drugim tržištima - rekao je Lorencin u Dnevniku HRT-a.
Na pitanje zašto je turistička Hrvatska puno skuplja od konkurencije u Turskoj, Španjolskoj i Grčkoj, Lorencin je rekao:
- Što je skupo, a što jeftino, relativan je pojam. Bitno je što dobivate, a vjerujem da turisti žele kvalitetan proizvod i uslugu. Mi razvijamo takvu destinaciju, što se do sada pokazalo uspješnim.
Ministar je dodao da je sada teško komentirati podatke jer rezultati sezone dolaze tek krajem kolovoza.
Za bivša vojna odmarališta poput Kupara sljedećih tjedana bit će napisana dokumentacija za stavljanje takvih objekata u koncesiju, a nakon toga se očekuje raspisivanje natječaja.
- Već je iskazan veliki interes potencijalnih investitora. Veseli nas ta činjenica i izlazak pred investitore s čistom situacijom i eliminacijom rizika. Očekujemo što kvalitetnije investitore na javnom natječaju - rekao je Lorencin.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.