Iz turizma

Lukša Lucijanović: O Nikolini Vicelić i lopovima na plaži

Gradonačelnik Andro Vlahušić održao je konferenciju za novinare o turističkim rezultatima, koji su, prema njegovim riječima, rekordni. Tako je u prvih šest mjeseci ove godine u Gradu Dubrovniku ostvareno 16 posto više noćenja nego lani. Hoteli bilježe 14 postotni rast, dok je broj noćenja ostvarenih u privatnom smještaju 21 posto veći.

Lukša Lucijanović: O Nikolini Vicelić i lopovima na plaži

Prema riječima gradonačelnika ostvareno je 120 tisuća noćenja više nego u istom razdoblju lani. I dolazaka je više i to 11 posto.  Ono što je Vlahušić posebno naglasio je to kako se bilježi porast gostiju koji stižu iz  Kine, Poljske i skandinavskih zemalja. Najveće iznenađenje je porast broja turista iz Velike Britanije. Njih je 43 posto više nego lani. 

Prema podacima TZG Dubrovnika najviše je gostiju  starije dobne skupine, pa zato grad podržava sve kako bi  više mladih došlo  u naš grad. To se posebno odnosi na Revelin, te programe koji se održavaju u Lazaretima i park Orsuli.

 

Prihvaćena ostavka direktorice TZG Dubrovnika gđe. Nikoline Vicelić

 Na kraju sastanka s novinarima gradonačelnik grada Dubrovnika Andro Vlahušić je izjavio  kako je direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Nikolina Vicelić podnijela pismenu ostavku a koju je on prihvatio.

 - Imali smo različite poglede po mnogim pitanjima i to je bio ključni razlog ostavke - kazao je gradonačelnik i predsjednik TZ- a Andro Vlahušić te istaknuo kako će Vijeće TZ-a prihvatiti ostavku i raspisati novi natječaj.

Inače, na ovu dužnost gđa. Vicelić je došla  s mjesta članice Uprave Jadranskih luksuznih hotela gdje je obavljala funkciju direktorice korporativnih komunikacija. Za vrijeme dok je gđa  Vicelić radila u grupaciji Jadranskih luksuznih hotela smatrali su je jednom od dvadeset najuspješnijih eksperata za odnose s javnošću u Hrvatskoj koji su svojim radom uvelike doprinijeli uspjehu svojih kompanija. Bila je bliska suradnica bivšeg vlasnika Jadranskih luksuznih hotela Gorana Štroka,

 

HOTELIJERI I PRIVATNI IZNAJMLJIVAČI: UPOZORITE SVOJE GOSTE

Deset zapovijedi za plažu - policija savjetuje kako izbjeći ljetne lopove Iskusni policijski službenici podsjećaju da na plažu ne nosite vrijedne predmete i dragocjenosti, posebice ne veće novčane iznose i zlatninu

Život se ovih vrelih dana sve više seli na plaže, u hotele, kampove, apartmane, mnogi iz svojih zimskih domova privremeno odlaze na ljetne adrese. Za njima sele i lopovi. No dok se pošteni ljudi prepuštaju odmoru i zabavi, lopovi marljivo »rade« i pokušavaju iskoristiti priliku, pa plaže i hotelske sobe postaju »švedski stol«, pogotovo ako su gosti neoprezni.

   Kako bi smanjili štete i neugodne događaje, budni su policajaci. Kontroliraju sva opasna mjesta ali i upozoravaju građane i turiste na dodatni oprez. Iskusni policijski službenici podsjećaju da na plažu ne nosite vrijedne predmete i dragocjenosti, posebice ne veće novčane iznose, zlatninu i vrijednu video opremu. Kažu, najbolje je ponijeti onoliko novca koliko je potrebno za sitne troškove sok, kava, sladoled.   Sakriti zlatninu

Upozoravaju i na opasnosti od provala u automobile prilikom dolaska na plažu. Podsjećaju da zatvorimo sve prozore i zaključamo vrata, a u automobilu ne ostavljamo vrijedne predmete, posebice ne na vidljivim mjestima jer je to prava pozivnica za lopove. Za one koji biciklima idu na kupanje savjetuje se da ih dobro osiguraju lokotima.

 Torbe, ključeve, mobitele, foto-aparate, kamere i drugo na plaži ne ostavljati bez nadzora. Kad ste u moru neka ih pripaze prijatelji ili poznanici s plaže.

 Policajci savjetuju da ne provjeravate učestalo na plaži ili terasi ugostiteljskog objekta novac i vrijedne predmete, time kradljivcima skrećete pozornost na sebe i svoje stvari.

 

HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA

20 godina promidžbenih aktivnosti

 Prije 20, godina 30. lipnja 1992. godine osnovana je Hrvatska turistička zajednica. Hrvatska turistička zajednica osnovana je radi stvaranja i promicanja identiteta i ugleda hrvatskog turizma, planiranja i provedbe zajedničke strategije i koncepcije njegove promidžbe predlaganja i izvedbe promidžbenih aktivnosti u zemlji i inozemstvu od zajedničkog interesa za sve subjekte u turizmu, te podizanja razine kvalitete cjelokupne turističke ponude Hrvatske.

Unazad 20 godina Hrvatska turistička zajednica snažno i aktivno podupire unapređivanje turističkog proizvoda kroz akciju Volim Hrvatsku, projekte i manifestacije, programe sustava turističkih zajednica u nerazvijenim područjima, postavljanje turističke signalizacije, organiziranje servisa dobrodošlice za turiste na graničnim prijelazima kao i opskrbljivanje promidžbenim materijalima turističko – informativne punktove diljem zemlje, diplomatsko - konzularna predstavništva RH. Nadalje, promiče ljepote Hrvatske putem izdavanja promidžbenog i suvenirskih materijala na brojnim svjetskim jezicima, izrađuje promidžbene filmove i spotove, a za predstavnike inozemnih medija i agenata organizira poslovne radionice u zemlji u svijetu kao i inspekcijska putovanja u hrvatskim odredištima. Hrvatski turizam oglašava u zemlji i inozemstvu, samostalno i u suradnji sa sustavom turističkih zajednica i turističkim gospodarstvom. Hrvatska turistička zajednica okuplja turističko gospodarstvo u okviru sajamskih nastupa u zemlji i inozemstvu, a najuspješnijima u turizmu dodjeljuje Hrvatsku turističku nagradu za životno djelo, Godišnju turističku nagradu Anton Štifanić. Krajem svake godine na kongresu turističkih djelatnika Dani hrvatskog turizma dodjeljuje nagrade Plavi cvijet, Zeleni cvijet, Djelatnik godine kao i nacionalnom pobjedniku Europske destinacije izvrsnosti. Od prošle godine dodjeljuje i oznaku kvalitete u kulturnom turizmu – Doživi Hrvatsku.
U okviru Hrvatske turističke zajednice, hrvatski turizam aktivno promoviraju predstavništava u inozemstvu te dva ureda unutar Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, i to Hrvatski kongresni i insentiv ured i Ured za kulturni turizam. U svim postignućima hrvatskog turizma, a svjedoci smo njegovog stalnog uzlaznog puta i po brojnosti ostvarenja i po ukupnim financijskim učincima, zamjetna je i nesporna uloga i doprinos Hrvatske turističke zajednice i cjelokupnog sustava turističkih zajednica na svim razinama.
Nastojat ćemo i dalje svojim radom i aktivnostima opravdati i zadržati već stečeni status Hrvatske kao jedne od najpoželjnijih turističkih zemalja na Mediteranu, kvalitetnog odredišta životnog stila, visoke ekološke očuvanosti, a koja je ujedno buduća 28. članica Europske unije.

 

MINISTAR TURIZMA VELJKO OSTOJIĆ

Porast novozaposlenih u turističkom sektoru veća za 14% u odnosu na 2011.

Prema podatcima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje od siječnja do svibnja ove godine broj novozaposlenih u turističkim djelatnostima činio je udio od čak 61,2% od ukupno novozaposlenih, što je ujedno rast od 13,7% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Broj zaposlenih sezonaca u turizmu od siječnja do svibnja ove godine iznosi 6,7 tisuća, što čini udio od čak 66% ukupno zaposlenih sezonaca. „Ove brojke još su jedan dokaz kako je i u ovim izazovnim vremenima turizam ne samo pokretač gospodarstva, već i generator ukupnog zapošljavanja.“, ističe ministar turizma Veljko Ostojić.

 Razdoblje od siječnja do svibnja 2012. bilježi brojku od ukupno 9.724 osobe novozaposlene u turističkom sektoru 2012., od čega je 6.650 sezonski zaposlenih radnika, 443 osobe na određeno vrijeme te 2.631 zaposlenih na neodređeno vrijeme. U odnosu na isto razdoblje prošle godine, to je povećanje od 13,7% novozaposlenih radnika u turističkom sektoru. Udjel novozaposlenih radnika u turističkom sektoru u ukupno zaposlenima u navedenom razdoblju je čak 61,2%, od čega je udjel sezonskih radnika u turističkom sektoru u ukupno zaposlenim sezonskim radnicima čak 66%.

 Trend porasta novozaposlenih vidljiv je posebice od travnja kada je zaposleno više od 3,5 tisuće ljudi, a u svibnju je zaposleno gotovo 4 tisuće novih radnika.

 „Velika su očekivanja od turizma posebice za ovu sezonu. Pažljivom pripremom sezone i dobrom suradnjom s privatnim i javnim sektorom dali smo dobre temelje, stoga sam vrlo optimističan. Upravo na ljudima koji su zaposleni u turizmu je odgovornost da realiziramo zacrtane ciljeve, a to su, prije svega, zadovoljni gosti. Moramo se potruditi da gosti iskuse Hrvatsku onakvu kakva jest – zemlja dobrih domaćina.“, naglašava Ostojić.

 


  • Autor: Glas Grada
  • Foto: Glas Grada
  • Objavljen: 07.07.2012 12:01
  • Posljednja izmjena: 07.07.2012 12:03
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.