KRISTIĆEVE MUDROLIJE

MARO KRISTIĆ 'Struktura turista koji posjećuju Dubrovnik pokazuje da se strategija razvoja turizma prostituira'

Maro Kristić je jučer objavio zanimljiv status o provedbi strategiji razvoja turizma u Hrvatskoj.

MARO KRISTIĆ 'Struktura turista koji posjećuju Dubrovnik pokazuje da se strategija razvoja turizma prostituira'
Kristić je mišljenja da rezultati kojima se obično svaka Vlada hvali nisu nastali zbog strateškog pristupa turističkom razvoju, te navodi da u tom segmentu prvenstveno rad ministarstva turizma i sustav turističkih zajednica nisu zaslužni za turističke rezultate koji su već dugi niz godina jedna od rijetkih pozitivnih stavki u bilanci hrvatskog gospodarstva.

Koje je to mišljenje koje Kristić ima pročitajte u objavi koju prenosimo u cijelosti:

"Svaka Vlada se redovito hvali turističkim rezulatima koji su već dugi niz godina jedna od rijetkih pozitivnih stavki u bilanci hrvatskog gospodarstva. Ti rezultati nisu nastali zbog strateškog pristupa turističkom razvoju, oni su rezultat rada vrijednih turističkih djelatnika, kriza na konkurentskim tržištima i neodoljivih ljepota kojima obiluje naša obala i unutrašnjost. Kada govorimo o provedbi strategije razvoja turizma prestanimo lagati sami sebe,činjenica je da se turizam događa i da će nas prva kriza na turističkom tržištu vratiti 20 godina unatrag kada je o provedbi strategije rijec.Bez strateškog pristupa, turizam nema budućnosti.Primjerice, Dubrovnik je strategijom razvoja turizma definiran kao destinacija izvrsnosti, a struktura turista koji ga posjećuju pokazuje da se strategija razvoja turizma upravo na primjeru Dubrovnika prostituira.Mi nju niti nemamo.Imamo stihiju bez kontrole,turiste svih mogućih kategorija, a o bogatstvu turisticke ponude najbolje govori prosječno vrijeme koje turisti borave u našoj destinaciji, koje je poražavajuće kratko . U tom segmentu se ogleda rad onih koji upravljaju turistickim destinacijama.Tu prije svega mislim na ministarstvo turizma i sustav turističkih zajednica. Sve to mora biti puno bolje ako želimo zadržati rezultate kada se konkurentska tržišta oporave."
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Marija Njavro/PortalOko.hr
  • Objavljen: 05.05.2016 09:37
  • Posljednja izmjena: 05.05.2016 09:39

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.